Dan imponeer jij haar toch weer met jouw lange?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:17 schreef nixxx het volgende:
ik ben bang voor Cc... en haar lange nagels...
aaw.. zo eng zal ze niet zijn hoorquote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:17 schreef nixxx het volgende:
Dan krast zequote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan imponeer jij haar toch weer met jouw lange?![]()
Ik hoop 'tquote:
Bang dat ze ineens uithaalt?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:17 schreef nixxx het volgende:
Precies. 'Voorzichtig' is een beter woord.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:18 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
aaw.. zo eng zal ze niet zijn hoor
Geen Copycatje om zonder handschoenen aan te pakken blijkbaar...quote:
Treat her gently!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Precies. 'Voorzichtig' is een beter woord.
Eerst het copycatje handschoenen aantrekken en dan mag ze me pas aanpakkenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen Copycatje om zonder handschoenen aan te pakken blijkbaar...
Tuurlijk.. je hebt het al zolang overleefd... niet dat ik je oud vind of zo.. echt nietquote:
Welke successen heeft Lit al op z'n naam staan dan?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:25 schreef nixxx het volgende:
damn.. ik moet nog meer naar Lit en Air kijken
Ik zoek nog naar een geschikte uitgeverquote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welke successen heeft Lit al op z'n naam staan dan?![]()
Het waren je doortastende suggesties in het ontmaagdingstopic die ervoor zorgden dat nixxx je nooit meer hetzelfde zal bezien.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:30 schreef Copycat het volgende:
Wat heb ik gedaan dat je zo'n angst inboezemt?
Het soort penis dat met jou mee mag naar R&P wil ik niet.. dat lijkt me te pijnlijkquote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:30 schreef Copycat het volgende:
Wat heb ik gedaan dat je zo'n angst inboezemt?
Ik wil inderdaad nog wel eens krabben en krassen... maar alleen in staat van opwinding.
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:32 schreef Litpho het volgende:
Het waren je doortastende suggesties in het ontmaagdingstopic die ervoor zorgden dat nixxx je nooit meer hetzelfde zal bezien.
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:39 schreef Copycat het volgende:
Wees dus niet bevreesd: een gekraste penis is geen nieuwe toelatingseis.
Wil je niet eerst weten wat dan wel de toelatingseis is?quote:
Als nixxx dat belangeloos aan den lijve wil ondervinden heb ik daar geen problemen mee hoorquote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wil je niet eerst weten wat dan wel de toelatingseis is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |