het moet ook nog MOOIE muziek zijn..!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:45 schreef YellowLedbetter het volgende:
Whahaha, lullig. Gelukkig heb je altijd nog neerlandsch trots de Venga Boys![]()
Doe dansing with Jim (met zijn eentonige kut stem) .quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:45 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
het moet ook nog MOOIE muziek zijn..!
mooi is relatief..... het ligt er maar net aan hoeveel moeite jij er aan wilt besteden. En aangezien jij die keus maakt moet niet klagen....quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:45 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
het moet ook nog MOOIE muziek zijn..!
doe me dat niet aaaaan!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:47 schreef Vipers het volgende:
[..]
Doe dansing with Jim (met zijn eentonige kut stem) .
Jim![]()
is dat niet missy elliot met Lose Contrtol waar dat in zit..?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:52 schreef stijgende_ster het volgende:
En dat liedje dat zo gaat van: Fatman scoop... blablabla..
Misschien is dat iets?![]()
het moet toch wel snel zijn..quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:54 schreef mcDavid het volgende:
9 miljoen fietsen in Bejing?
dan wor je dr ook niet zo moe van!
Misschien, maar ik bedoel dat gare liedje van 1/2 jaar terug. Met die clip waarin alle poppetjes immens grote hoofdjes hebben. Iets van: Stop playin' , keep it movin'.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:54 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
is dat niet missy elliot met Lose Contrtol waar dat in zit..?
The scatman dan?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:56 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
het moet toch wel snel zijn..
maar wie wil er nou dansen op een liedje dat gaat over fietsen in china..
ooo die..!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:57 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Misschien, maar ik bedoel dat gare liedje van 1/2 jaar terug. Met die clip waarin alle poppetjes immens grote hoofdjes hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |