Zijn dat heaumeaux? Als je die foto ziet zou je denken dat het snowboardleraren zijn.quote:
eerder skileraren. snowboardleraren zijn coolquote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:35 schreef Gripper het volgende:
[..]
Zijn dat heaumeaux? Als je die foto ziet zou je denken dat het snowboardleraren zijn.
Is dat geen pleonasme?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:35 schreef Gripper het volgende:
[..]
Zijn dat heaumeaux? Als je die foto ziet zou je denken dat het snowboardleraren zijn.
Waarom was ik al 3 dagen op deze reactie ah wachten ?quote:
omdat ik een leven heb naast fokquote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:23 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Waarom was ik al 3 dagen op deze reactie ah wachten ?![]()
quote:
Lizzy maguire deed dat ook altijd met haar 2 vrienden, en dat werkte welquote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:37 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
![]()
zowiezo het hele 'vriendendienst' gebeuren, ik zie het nog niet voor me dat je met zun 5-ven aan 1 telefoonlijn hangt...complete chaos!![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:43 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
Lizzy maguire deed dat ook altijd met haar 2 vrienden, en dat werkte wel. Alleen die gozer hing altijd pas als laatste op omdat hij niet wist dat het gesprek voorbij was
![]()
Je broertjes zijn breezers.quote:Op maandag 16 januari 2006 00:28 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik heb hem vandaag ook voor het eerst gezien,
in 1 smiley:![]()
Mijn broertjes vinden hem leuk![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |