Het is inderdaad raarquote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:49 schreef FrankV34 het volgende:
Nou dan doe ik een eerste bod van 75 euro
Als je hem van een vriend overgenomen hebt vind ik het overigens vreemd dat er geen oplader bij zit. Heb je wel iets van een bewijs dat die niet uit het illegale circuit komt (lees gestolen is)?
Deze zitten er allemaal niet bij behalve toetsenbordklepje.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:53 schreef RD4 het volgende:
boekjes? cd-rom? cradle? stylussen? toetsenbordklepjes? headset? heb je die er wel allemaal bij?>
Allemaal leuk en aardig, maar waar zijn al die spullen? Geen oplader en geen accesoires klinkt toch een beetje verdachtquote:Op woensdag 11 januari 2006 04:26 schreef Nickolodeon het volgende:
[..]
Deze zitten er allemaal niet bij behalve toetsenbordklepje.
Headsetje kun je ook aanschaffen via de site van SE
En de rest is te downloaden op de site van SE.
MvG,
Nickolodeon
PS
Richtprijs Minimaal 150 Euro
Zoals ik al zei ik heb de telefoon ook maar overgenomen met alleen de adapter en nu heb ik die adapter éénmaal nodig voor mn eigen telefoon S700i (ook van SE). Maar het enigste wat je nog hoeft aan te schaffen is een adapter en headsetje..quote:Op woensdag 11 januari 2006 08:36 schreef Scorpie het volgende:
Hm, wel ernstig interessant om te weten waar de rest van de spullen zijn. No Offence, maar dat moet je me wel ff uitleggen.
Boven op de telefoon en op de achterkant zitten gebruikers krasjes en op het beeldscherm ter hoogte van het toetsenbordklepje zit een soort "vage" vlek maar deze zie je niet als de telefoon aan staat.quote:Op woensdag 11 januari 2006 08:40 schreef D-MIXXX het volgende:
125 geboden onder voorbehoud.
Ik zie geen beschadigingen, waar zitten die (hoe ernstig?)?
Goed gelezen jongen jij mag door naar de volgende ronde, kan iemand dit aub verwijderen...quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:48 schreef speedy22 het volgende:
heb je de doos boekjes en garantie bewijs nog? anders trek ik meteen mijn bod in want wordt net op internet een verhaal gezet over een groot aantal gejatte sony ericsson toestellen, ik wil uit voorzorg dus niet zo'n toestel kopen zonder een kassabon.
TS is niet in het bezit van de bon e.d.quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:01 schreef speedy22 het volgende:
waarom verwijderen ik vind dat iedereen hier rekening mee mag houden hoor.
Ik snap er geen bal meer van. Is dat ding nou gejat of nietquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:17 schreef Nickolodeon het volgende:
Dat klopt en ik zal het ook niet ontkennen dat heb ik nog nergens gedaan.
Vind je? Ik heb hier ook nog twee telefoons zonder bon, zonder doos, zonder lader en zonder boekjes. En toch zijn ze door mij persoonlijk ooit eens aangeschaft in een winkel.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:37 schreef RD4 het volgende:
Hij heeft geen accessoires, geen bon, alleen de foon, is verdacht genoeg!
Zijn ook zat auto's te koop, waar niks meer bij zit geen krik, geen reserve band, etc...quote:Op zondag 15 januari 2006 14:03 schreef RD4 het volgende:
dat noem ik onzorgvuldigheid, jij/u bent het waarschijnlijk kwijtgeraakt of iets dergelijks en ik neem aan dat jij/u wel een reden hebt om het kwijt te zijn.
Maar alles wat erbij hoort te zitten en wat essentieel is voor dit model telefoon zit er niet bij, je koopt toch ook geen auto van iemand over als er geen motorblok in zit bijvoorbeeld.
Als het goedkoop is waarom niet.quote:Op zondag 15 januari 2006 14:36 schreef RD4 het volgende:
koop jij ook een pda/foon dan zonder cradle/datakabel, zonder bon, zonder lader, zonder alle toebehoren?
Dus als je iets te koop hebt dan MOET je bewijzen dat het niet gejat is?quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
TS is niet in het bezit van de bon e.d.
Er is dus geen bewijs dat de telefoon niet gejat is.
No offence hoor TS, maar zo liggen de zaken nu eenmaal.
Meer gewoon met een duidelijk verhaal komen.quote:Op zondag 15 januari 2006 17:10 schreef Gunsmoke het volgende:
[..]
Dus als je iets te koop hebt dan MOET je bewijzen dat het niet gejat is?
U mag jij zeggen hoorquote:Op zondag 15 januari 2006 14:03 schreef RD4 het volgende:
dat noem ik onzorgvuldigheid, jij/u bent het waarschijnlijk kwijtgeraakt of iets dergelijks en ik neem aan dat jij/u wel een reden hebt om het kwijt te zijn.
Teveel darten gekeken Elisa?quote:
jij hebt humor...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 08:39 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Niet veel geld is precies wat ik ervoor over heb: 50 euro geboden.
quote:
Owkeequote:Op donderdag 19 januari 2006 14:35 schreef Nickolodeon het volgende:
Topic kan gesloten worden als mensen intresse hebben kunnen ze mailen tot morgenvroeg 10:00 hierna is hij waarschijnlijk weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |