abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 mei 2000 @ 00:35:00 #1
3102 Lot
hoezo...ondeugend????
pi_169013
Volgende week zondag is het moederdag. Nu doen wij nooit aan dergelijke dagen hier thuis,we verwennen elkaar liever zo maar eens tussendoor....zonder reden.
Maar als die moederdag er weer aan zit te komen en ik de winkels weer vol zie liggen met van alles waar je je mams mee kunt verwennen, dan sta ik er toch wel weer even bij stil wat voor een geweldige mams ik eigenlijk heb....en dat ik TOCH misschien maar iets moet kopen voor haar, hoewel ik weet dat ze niks tastbaars nodig heeft om ook zo wel te weten dat ik en mijn zusjes onwijs veel van haar houden.
Mijn mams is gewoon een kanjer.....ze is er altijd voor ons. En niet alleen voor ons, maar ook voor onze vrienden, haar eigen vrienden, buren, familie, noem maar op. Bij haar is altijd alles bespreekbaar, niemand klopt voor niks bij haar aan voor advies, goede raad of alleen maar een luisterend oor.
Nooit is ze saggerijnig, bijna nooit wordt ze boos en niks is haar teveel gewoon.
Ze heeft een onwijs zwaar beroep:stervensbegeleiding. Haar werktijden zijn heel erg onregelmatig en ze maakt vaak hele lange dagen/nachten. En toch ziet ze altijd kans genoeg tijd voor ons vrij te maken.
Ik ben dan ook onwijs blij dat mijn relatie met mijn mams zo hartstikke goed is. Vaak zeggen vrienden tegen me: "Goh Lotte, je mams is meer een vriendin of zusje van je..."
En ik spreek dat dan meteen tegen: niks zusje of vriendin....ze is gewoon mijn mams! En daar ben ik bere-beretrots op!
Zo, dit mocht wel eens een keer zwart op wit staan.

Ik ben eigenlijk reuze benieuwd of er meer fokkers zijn die zo'n goede band met hun moeder hebben of juist niet en waarom wel/niet.
Ennuh...aangezien moederdag eraan komt, gooi eens een lief verhaal of gedichtje als ode aan je moeder in dit topic.....
Kben benieuwd.....

Zit niet te spitten in jezelf, in elke centimeter.....pas als je aan een ander denkt, gaat alles stukken beter....
  maandag 8 mei 2000 @ 09:31:00 #2
2676 Iefje
hier zolang het leuk is (nu!)
pi_169014
Mijn moeder is inderdaad ook een schat van een mens. Mijn vader daarentegen niet, maar ja, mijn moeder en ik steunen elkaar heel erg, zonder elkaar hadden we het nooit getrokken.
Ik heb 26 mei mijn laatste examen en daarna ga ik een paar dagen weg met mijn moeder. Ten eerste gewoon voor de gezelligheid (want dat wordt het toch wel) en ten tweede om eens goed te bepraten wat we nou gaan doen als ik het huis uit ga (als ik het dit jaar haal).
Mijn moeder is echt onwijs lief en heel erg goed. Ook altijd heel veel aan het werk, maar ook al kletsen we maar even dan weet ik weer dat het wel mijn moeder is en dat ze heel veel om me geeft.

Groetjes,
Iefje

Whenever people agree with me
I always feel I must be wrong.
(Oscar Wilde)

maandag 8 mei 2000 @ 11:16:00 #3
2465 De Parasiet
How about no?
pi_169015
Ik wou dat ik zo'n moeder had, Lot....je boft maar...
Met de mijne kan ik niet zo goed praten..
"Do you have a mirror? I wanna see if i look like i give a rats ass!" - David Letterman
  maandag 8 mei 2000 @ 13:18:00 #4
33 Anton
A flower?
pi_169016
Ik begrijp wat je voelt, Parasiet... ik heb hier ongeveer hetzelfde. Met mijn moeder kan ik bijna niet praten, en met mijn vader al helemaal niet. En ja, moederdag... wij vieren dat eigenlijk nooit, maar ja, wij vieren de meeste 'feestdagen' nauwelijks.
Everything under the sun is in tune
but the sun is eclipsed by the moon
(Ik scrobbel ook audio)
  maandag 8 mei 2000 @ 15:53:00 #5
3694 Bep
Ik steun mijn Marco
pi_169017
Lot , koop niks voor je moeder maar laat haar je inzending lezen ik als moeder zou daar erg blij en trots op zijn
  maandag 8 mei 2000 @ 16:50:00 #6
3213 Rosa Evita
muchacha enamorada
pi_169018
Ik sluit me helemaal aan bij Lot. Het is tenslotte ook mijn moeder
We zorgen er gewoon voor dat ze de dag van het jaar krijgt zondag Lot! Zonder kadootjes, maar met heel veel liefde!

* Rosa Evita glimlacht even en knipoogt naar haar dappere zusje.

Hoewel wiskundig onjuist: Liefde vermenigvuldigt zich door het te delen....
  maandag 8 mei 2000 @ 18:28:00 #7
2465 De Parasiet
How about no?
pi_169019
ik denk dat een hele dikke knuffel ook al een mooi gebaar zou zijn..
"Do you have a mirror? I wanna see if i look like i give a rats ass!" - David Letterman
  maandag 8 mei 2000 @ 19:19:00 #8
1669 jolanda
Zo blauw als roet!
pi_169020
Ik heb zeker geen slechte band met mijn moeder, maar het is niet zo dat ik echt alles aan d'r vertel. Ik heb daar mijn vriendinnen voor en ik heb het idee dat die mij beter begrijpen dan mijn moeder. Verder is mijn moeder natuurlijk wel gigantisch tof/lief enz. al doen wij ook niks aan moederdag. Misschien ontbijtje op bed
pi_169021
Ik kan jou mening helaas niet delen lot
mijn moeder zie ik haast nooit meer alleen als mijn broertje wat nog wel bij haar woont jarig is.
hoe komt het zo ?
zij heeft eest mijn vader in de steek gelaten.
Daarna werd mijn broertje van diefstal beschuldigd en is bij mijn vader gaan wonen.
ik ben het huis uitgeschopt nadat ik van een leuk dagje efetling afkwam en ik beschuldigd werd van het feit dat er sex lijnen gebeld zouden zijn.
Er is toen maar 1 persoon geweest die dat geweest kan zijn en ook is geweest, maar nee "hij" zou zoiets NOOIT doen, en ik blijkbaar wel dus ben ik er ook uitgekicked.
Dit jaar gaan ze trouwen en ik ga er NIET heen omdat ik dan of zou gaan relschoppen, kan ik beter niet gaan dus.

Moeder heb ik zat de moeder van mijn ex vriendin de moeder van een vriend van me iemand op het werk. Zat meoders voor mij dus

FOK!-Schrikkelbaas maandag 8 mei 2000 @ 20:17:00 #10
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_169022
Hoewel ik mijn moeder niet zoveel zie heb ik een hele goeie band met 'r, we bellen veel enzo. En mijn terughoudendheid om langs te komen (ivm mijn stiefvader) heb ik aan de kant gezet, woensdag en zondag ben ik weer thuis (laatste keer was 1 januari)
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  maandag 8 mei 2000 @ 23:09:00 #11
1567 Tha Poeroet
Stiekeme meelezer
pi_169023
Ik heb een hele goeie band met mijn moeder.
Die is nog meer versterkt sinds mijn vader in het ziekenhuis ligt. Nu pas merk ik hoe hard ik die mensen nog nodig heb. En voor geen goud zou ik ze ooit nog kwijt willen.
Hoewel ik ze soms vervloekt heb.
Daar heb ik spijt van. Donderdag heeft mijn vader hopelijk zijn laatste risicovolle opereratie. Mijn tante heeft liggen stoken dat ik niet mee naar het ziekenhuis mag, en zelfs als we daar moeten blijven slapen vind ze dat zij recht heeft om daar ook te blijven dan. Der zijn daar 2 bedden dus ik zie het alweer hangen dat ik maar in me uppie thuis kan gaan zitte afwachten op een telefoontje.
maar ja, ik kan het ons mam niet aandoen om daar moeilijk over te doen, ze heeft het al zo ontzettend druk. Zondag ga ik haar lekker verwennen!
Ik weet het zeker, zekerheid bestaat niet
pi_169024
Ik denk nog elke dag aan mijn moeder, helaas is ze 3 1/2 jaar geleden overleden.
pi_169025
ik heb met mijn beide ouders een vage band.....

meestal: ohh het zijn m'n biologische ouders.......that's it... ik weet het klinkt heel kil, maar ik heb er ook al heel veel over nagedacht, de keren dat ik thuis zit, voel ik me niet thuis..........
ik zal er niet meer woorden over vuil maken en zo

pi_7985940
Ik kon heel erg goed met mijn vader overweg, mijn moeder was eerlijk gezegd altijd 'tweede keus'. En nu is mijn pap al bijna 4 jaar (!!) dood, en de relatie met mam wordt er niet beter op. Ik kan wel goed met haar overweg, maar het botst regelmatig. En ik vind het steeds moeilijker dat ze zoveel huilt enzo. Ze is eerst de hele dag aan het zeiken en dan ineens is ze aan het janken, en dan moet ík lief gaan doen. No way!
[edit] Mijn mama zit erg in de rouw, ze heeft het sinds een paar weken ineens weer heel moeilijk.

Ik ben in de jaren gewoon 'harder' geworden tegenover haar. Ik zeg het gewoon als me iets niet aanstaat, ook al veroorzaak ik daarmee een ruzie ofzo.

Kweenie, het loopt gewoon niet meer zoals vroeger. Misschien ben ik ineens dwars, of misschien zijn we gewoon allebei koppig. DAMN, ik mis mijn pap.. *doet moeite niet te huilen..*

Mon 'en!
  zondag 19 januari 2003 @ 15:05:36 #15
21715 moonglade
just a glimmer in on the water
pi_7986838
ik heb nu ook een hele goede relatie met mijn moeder, ze is echt een schát!!
voor de scheiding van mijn ouders kon ik haar niet luchten of zien, maar nu....
echt, ik hou nu van mijn moeder, en van mijn vader ook, en dat heb ik nooit eerder gehad...
we hebben nooit ruzie, alles is bespreekbaar, ze is de redelijkheid zelve, zeurt nooit (nja, dat ik mijn zooi uit de huiskamer moet halen, maar das nog wel redelijk )
ik ben niet nieuwsgierig, ik wil alleen alles van je weten
  zondag 19 januari 2003 @ 17:09:08 #16
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_7989145
Deze is een stuk recenter:

Hoe is de band die je met je ouders hebt?

Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')