abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33900638
Ik zocht naar een toepasselijke topic maar hoop dat deze goed is. Dit kan als spam ondervonden worden en heb dan ook de volle begrip voor de moderators of administrators als ze dit verwijderen. Maar ik hoop wel dat ze zien dat er nog geen een sponsor aan deze site gekoppeld is en dat dus de bandbreedte op dit moment uit eigen zak betaald word.

Hier stond spam

Ik en enkele andere tekenaars zijn door de mindere economie(vooral mensen in de reclame en promotie bussiness waar tekenen voor een groot deel aan gerelateerd is) en de talloze uitgevers die niets durven te doen met nieuw talent of te arrogant zijn hielpen ons ook niet bijster veel. Dus op grond daarvan zijn we een eigen ecardsite begonnen om zo toch een toneel te krijgen voor ons werk en toch een publiek te bereiken.

Ik heb er wel "natuurlijk 100% gratis" bijgezet maar dat is hoe wij vinden hoe dat het moet en ook zo zullen houden(in tegenstelling tot de meeste andere ecardsites). We zullen uiteindelijk proberen geld te genereren met een minimum aan banners(ben gewoon eerlijk) maar willen geen direct geld ontvangen van de gebruikers.

Hij is nog niet helemaal af maar zover wij weten istie wel 100% operationeel voor mensen die een kaartje willen versturen.

Ik hoop dat jullie ons wat tips kunnen geven in wat jullie graag zouden willen zien aangezien de bezoeker de doelgroep is.

We werken voornamelijk met onze eigen concepten en hopen ook hierdoor iets meer te bieden dan de andere ecard sites en we zullen er voor proberen te zorgen dat de site alleen maar hoogwaardiger van niveau wordt en veel meer animaties zal bevatten dan je nu kunt vinden.

Dit kan als spam ondervonden worden en heb dan ook de volle begrip voor de moderators of administrators als ze dit verwijderen. Maar ik hoop wel dat ze zien dat er nog geen een sponsor aan deze site gekoppeld is en dat dus de bandbreedte op dit moment uit eigen zak betaald word.

[ Bericht 1% gewijzigd door Godtje op 10-01-2006 15:42:45 ]
pi_33900762
In DIG loopt een topic meen ik, over 'beoordeel hier mijn site' oid.

Probeer het daar eens, want ik heb zo het vermoeden dat hier toch een slot op komt.
Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
pi_33900858
ouch, nee maar dan is het ook terecht........ Ik check even
pi_33900862
Site checks deel 36 - aub geen spam !

Die dus in DIG.
En daar is Spam niet de bedoeling
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')