Deze is dan ook voornamelijk bedoeld voor een HTPC'tje, draaide hier altijd perfect met een VIA moederbordje.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:33 schreef Slicky het volgende:
die "logge" dingen hebben ook ff veeeel meer watt
Fujitsu Siemens, typenummer (D)1031 uit mn hoofd.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:42 schreef Chrizzly2 het volgende:
Wat voor merk en type is het dual slot1 mobo?
Goed merk anders opzich hoor, dat fujitsu Siemens.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:31 schreef Chrizzly2 het volgende:
Ok, jammer, ik ken iemand bij wie net een dual slot1 Asus moederbord kapotgegaan is. Ik had liever zo'n zelfde type gehad.
Mmmh da's jammer, heeft bij mij goed gedraaid maar het is een server moederbord dus wat lastig met geheugen. Dacht dat er ECC in moest. Mail me maar daarover dan regelen we wel wat.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:13 schreef BiMeWet het volgende:
1x Dual-Slot-1 moederbord, kan tot 2x 1GHZ PIII processor's. Ooit gekocht bij Schvvmert, nooit werkend gekregen. Hij gaat wel aan, maar ik kreeg het niet voor elkaar beeld uit gezonden te krijgen (ben niet zo handig met hardware).
het is iets van ibm, zal vandaag even verder kijken.quote:Op woensdag 11 januari 2006 03:07 schreef Stinger666 het volgende:
Wat voor mobo is de M-ATX Slot 1? Werkt het ook nog allemaal? (Wat betreft die PIII en zn mobo)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |