Ik heb ooit gelezen dat het budget voor cycle 4 relatief klein is. Cycle 3 en 4 hebben gezamenlijk ongeveer evenveel budget als cycle 2 in z'n eentje, waarvan cycle 3 dan weer het grootste deel kreeg.quote:Op zondag 22 januari 2006 17:15 schreef NAF_NAF het volgende:
Cycle 3 blijft in mijn ogen toch de leukste cycle.
Daar heb ik echt van genoten. Het was grappig en uitdagend.
Deze cycle lijkt meer op een soort routineklusje.
Aha dat zal er wel veel mee hebben te maken dan.quote:Op zondag 22 januari 2006 17:57 schreef apestaartje het volgende:
[..]
Ik heb ooit gelezen dat het budget voor cycle 4 relatief klein is. Cycle 3 en 4 hebben gezamenlijk ongeveer evenveel budget als cycle 2 in z'n eentje, waarvan cycle 3 dan weer het grootste deel kreeg.
Je kunt het wel een beetje zien, vind ik. Het geheel heeft iets minder glamour.
Maar in cycle 5 is weer veel meer geld gestopt (alleen kunnen we er in Nederland nog niet naar kijken).
Ik heb die hele cycle gevolgd toen het in de USA werd uitgezonden.quote:
hele leuke cycle met aparte, stoere shoots, relletjes, mooie vrouwen en japan!quote:
Ja, ik vond het al vreemd toen Tyra zei dat deze cycle in LA is omdat zij daar zelf is begonnen...het budget was gewoon te kleinquote:Op zondag 22 januari 2006 17:57 schreef apestaartje het volgende:
[..]
Ik heb ooit gelezen dat het budget voor cycle 4 relatief klein is. Cycle 3 en 4 hebben gezamenlijk ongeveer evenveel budget als cycle 2 in z'n eentje, waarvan cycle 3 dan weer het grootste deel kreeg.
Je kunt het wel een beetje zien, vind ik. Het geheel heeft iets minder glamour.
Maar in cycle 5 is weer veel meer geld gestopt (alleen kunnen we er in Nederland nog niet naar kijken).
ja van haar snap ik echt niet dat ze is doorgekomen.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:33 schreef AmandaTopModel het volgende:
Ik vind dit niet echt kunnen.. [img]http://www.rtl.nl/_internal/cimg!0/3h1gahxtcl2549d9.jpeg[img]
En heeft ze is aan een beugel gedacht? En het is ook nooit goed met haar!
Effe je plaatje gefixt.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:33 schreef AmandaTopModel het volgende:
Ik vind dit niet echt kunnen..
En heeft ze is aan een beugel gedacht? En het is ook nooit goed met haar!
ja en Tiffany toch ook? Zei ze niet iets van: y'all are bitchezZzZzquote:Op maandag 23 januari 2006 18:40 schreef Jerruh het volgende:
[..]
yeah!
ronald mcdonald gaan flippen!!!.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:32 schreef Jerruh het volgende:
[..]
zo hebben we het altijd in dit topic gedaan
[...]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |