lijn 15?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:38 schreef Het_Biertje het volgende:
anders dring je ff voor in de bus met je dikke reet terwijl iedereen een potje staat te vernikkelen op het CS Groningen.
kut slet![]()
maatennaaiersquote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:26 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
[[url=http://www.thefreeimagehosting.com/Uploads/Images/Thumbs/3038455050000naamloos.JPG]afbeelding][/URL]
kloonquote:
quote:
Die komt vaak op het station.quote:
Hmm, mij vroegen ze telkens of ik sigaretten had, maar ik rook niet eensquote:Op zondag 3 september 2006 20:08 schreef Robin2130 het volgende:
[..]
Die komt vaak op het station.
Hij ging altijd om geld bedelen, maar ik zei "je gaat er maar voor werken"
nostalgiequote:Op zondag 3 september 2006 20:11 schreef Adelante het volgende:
wat een liev oud topic
ik was even bang dat ze biermans unbanned hadden
Centraal Station?quote:
Die zwever op alle nachten voor de Febo op de grote markt isquote:Op zondag 3 september 2006 20:08 schreef Robin2130 het volgende:
[..]
Die komt vaak op het station.
Hij ging altijd om geld bedelen, maar ik zei "je gaat er maar voor werken"
Hoe ziet hij eruit, ga dan weleens langs met geheime cameraquote:Op maandag 4 september 2006 08:14 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Die zwever op alle nachten voor de Febo op de grote markt is
Voor 5 cent zingt ie een mooi lied over Martin Drent voor je
Kan niet missen. Hij zit altijd op zijn knieen voor de Febo op alle uitgaansavonden (in groningen dus elke nachtquote:Op maandag 4 september 2006 08:36 schreef Wadloper het volgende:
[..]
Hoe ziet hij eruit, ga dan weleens langs met geheime camera
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:33 schreef Dophertje het volgende:
maar je kon wel gedurende de rit lekker tegen haar reet aan rijen he![]()
HAhahaquote:Op maandag 4 september 2006 08:41 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Kan niet missen. Hij zit altijd op zijn knieen voor de Febo op alle uitgaansavonden (in groningen dus elke nacht)
Als je alleen al martin drent tegen hem zeg, schreeuwt ie al: MOAAARTIN MOAAARTIN MOAAAAARTINNN DREEEEEEEEEEEENT
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |