Neen, van 'You're beautiful'.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:43 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Die is toch van 'your beautiful'?
Zet de radio dan uitquote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:47 schreef PDOA het volgende:
[..]
Kan niet. Algemeen ingesteld en door de commissie goedgekeurde zender voor tijdens het werk.
dan bijt je maar je even door. je gaat echt niet dood van die 3 minutenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:50 schreef PDOA het volgende:
[..]
Kan niet. Algemeen ingesteld en door de commissie goedgekeurde zender voor tijdens het werk.
Zoek dan ander werkquote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:50 schreef PDOA het volgende:
[..]
En welke zender hebben we het dan over? Saairadio zekerquote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:47 schreef PDOA het volgende:
[..]
Dat kan toch niet missen; inspiratieloos geluidsbehang. Gelukkig doe ik werk waar geen radio bij kan worden aangezet. Saai Radio weet op de 1 of andere manier bij mij altijd agressie op te wekken. Terug naar James Blunt, het komt op mij allemaal erg bedacht en gemaakt over, zeker met die clip erbij. Tsja het is voor een bepaalde doelgroep die alles wat op Saai Radio wordt uitgezonden leuk vindt.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:00 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
En welke zender hebben we het dan over? Saairadio zeker
Sociale werkplaats?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:50 schreef PDOA het volgende:
[..]
Neenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |