Je had nu ook een saaie les kunnen volgen, geniet er maar van!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 08:40 schreef kloely het volgende:
een heel uur. Ik had nog kunnen slapen!
Niet zeiken en ga je huiswerk maken wat je in de vakantie heb laten liggen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 08:37 schreef kloely het volgende:
Kom ik om 8 uur op school, vol goede moed( ondanks mijn brakheid omdat het zo vroeg is). Valt het eerste uur uit! telefoonketen? nee hoor, niet gebeld!!![]()
![]()
Nou duik ik zometeen lekker m'n bedje maar in en bekijken ze het maar![]()
Ik kwam toch zeker voor die les naar school! Saai of niet, daarom ben ik opgestaan en NIET om een uur te niksen!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 08:42 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Je had nu ook een saaie les kunnen volgen, geniet er maar van!
Zulk soort dingen zullen toch wel vaker gebeuren? Bij ons heeft die hele telefooncirkel ook nooit gewerkt.
ja wel hoor, maar hier heb ik gewoon een hekel aan!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 08:55 schreef Jo0Lz het volgende:
Wat een zeikerd. Wees blij dat je niet alle dagen op je werk wordt verwacht. Je beseft niet half hoe fijn je schooltijd is
EN HOE!!!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 08:55 schreef Jo0Lz het volgende:
Wat een zeikerd. Wees blij dat je niet alle dagen op je werk wordt verwacht. Je beseft niet half hoe fijn je schooltijd is
Pssst..quote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:06 schreef _Liquid_ het volgende:
Kerel, je hebt net een week vakantie gehad. Zeur niet
quote:Geslacht: Vrouw
Zelfde hier gisteren. De leraren wouden nog even een nieuwjaars feest hebben...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 08:37 schreef kloely het volgende:
Kom ik om 8 uur op school, vol goede moed( ondanks mijn brakheid omdat het zo vroeg is). Valt het eerste uur uit! telefoonketen? nee hoor, niet gebeld!!![]()
![]()
Nou duik ik zometeen lekker m'n bedje maar in en bekijken ze het maar![]()
Of Fok!ken in de bibliotheekquote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:26 schreef Sandertje21 het volgende:
Als mijn eerste uur uitviel ging ik altijd een beetje rustig wakker worden in de aula of zo. (met thee, ik had het toen nog niet zo op koffie)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |