Zou je ook willen uitleggen waarom?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 07:42 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik vind het een afknapper.
Tja, ik houd daar dus niet van. Een man moet voor mij gewoon macho en simpel zijn, dat metrogezeik met merkstringetjes vind ik echtquote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:01 schreef jongetje-vn-de-nacht het volgende:
Bleh... in een boxer zou je mij juist weer nooit zien.... Ik snap niet waar de fascinatie van zo'n vormloze aardappelzak ligt. Nee, ik draag altijd stijlvolle slips of strings. En dan dus niet van die goedkope tijgerprint dingetjes van de Wehkamp of Pabo (ik snap niet dat ze die wanstaltige dingen durven te verkopen) maar iets uit de herencollectie van Marlies Dekker of Guido Unger.
60... (daarom haal ik ze ook altijd uit de uitverkoop hoor)quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
En niet iedereen kan het zich veroorloven om dertig euro voor een onderbroek neer te tellen.
zo'n wielrenbroekje bedoel je?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
De dames hadden het over een strakke boxer. Vind ik ook het mooist.
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:09 schreef jongetje-vn-de-nacht het volgende:
60... (daarom haal ik ze ook altijd uit de uitverkoop hoor)
Je ziet vormen. Je ziet de grootte van het pakketje.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:05 schreef Sport_Life het volgende:
Wat vinden vrouwen zo mooi aan een strakke boxer dan? Ik heb losse en strakke boxers en mn vriendin prefereert het tweede, maar waarom ?
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:10 schreef jongetje-vn-de-nacht het volgende:
zo'n wielrenbroekje bedoel je?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |