abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33893144
Hallo,

Ik zou graag willen weten wat de dames hier ervan vinden als een man een string draagt. Windt dit jullie op net zoals jullie ons opwinden als jullie een string dragen of is t juist een complete afknapper?

Laat het ons weten.
pi_33893153
Ons?

Ik vind het maar niets.
pi_33893389
veel mensen kijken maar niemand heeft een mening? Dat vind ik erg raar....kom op...laat je horen
pi_33893446
Ik vind het een afknapper.
pi_33893459
quote:
Ik vroeg niet om voorbeelden maar om een mening..
pi_33893468
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 07:42 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik vind het een afknapper.
Zou je ook willen uitleggen waarom?
  dinsdag 10 januari 2006 @ 07:56:48 #8
25194 i2Paq
Tempelier, on bare feet
pi_33893521
Hier een reactie van een man.

Een man in een string? En dan nog zo eentje waarvan de voorkant glitters heeft of van zwart glimmend lak?

Bleeeeeehhhhh!!!!!

Dat zijn vaak van de enorme loosers die je in parenclubs ook tegenkomt. Van die witte billen met zwarte haren en een klein buikje.., en mooi (lees: macho) dat die zichzelf vinden.
Met een inghouden buik en de armpjes iets uit elkaar alsof ze breed zijn lopen ze paraderend door de club

Nee, dan liever een man in een Hema onderbroek (not)

Sorry heren, draag een leuk short van Home of SET, maar een string?.......
I'm a Website Baker!
pi_33893612
liever niet !

de post van i2pac beschrijft wel waarom
  Moderator dinsdag 10 januari 2006 @ 08:38:00 #10
5428 crew  miss_sly
pi_33893787
Ik hou er ook niet van
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_33893950
bleeh.... man in string....
ziet er gewoon walgelijk en komisch tegelijk uit..... en dat is een super foute combinatie

een mooie strakke boxer.... gewoon wit, of zwart HMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
uit een aspergernest
  dinsdag 10 januari 2006 @ 09:04:24 #12
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_33894079
Ben ik even blij dat geen vrouw dat mooi vindt!!
Moet er niet aan denken om m'n kont te flossen...
censuur :O
pi_33894111
JAK!!!!

Het hele zooitje op elkaar gepropt, daarnaast hebben mannen geen mooie ronde heupen (zoals vrouwen) die worden geaccentueerd door een string, maar zijn ze (als het goed is) pezig en strak, dat stáát gewoon niet.

Buiten dat is de noodzaak er ook niet (althans, niet bij het type mannen waar ik op val, houd niet zo van "nichterig" strak): broeken zijn wijd genoeg om er een strakke boxer onder te dragen zonder dat je "lijntjes" ziet...

Kortom, doe maar niet. Doe mij idd maar een strakke boxer...
pi_33895040
Ik vind het helemaal niks.
pi_33906061
Bleh... in een boxer zou je mij juist weer nooit zien.... Ik snap niet waar de fascinatie van zo'n vormloze aardappelzak ligt. Nee, ik draag altijd stijlvolle slips of strings. En dan dus niet van die goedkope tijgerprint dingetjes van de Wehkamp of Pabo (ik snap niet dat ze die wanstaltige dingen durven te verkopen) maar iets uit de herencollectie van Marlies Dekker of Guido Unger.
"Vrijwel Ongevaarlijk"
pi_33906127
De dames hadden het over een strakke boxer. Vind ik ook het mooist.
pi_33906145
En niet iedereen kan het zich veroorloven om dertig euro voor een onderbroek neer te tellen.
pi_33906218
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 16:01 schreef jongetje-vn-de-nacht het volgende:
Bleh... in een boxer zou je mij juist weer nooit zien.... Ik snap niet waar de fascinatie van zo'n vormloze aardappelzak ligt. Nee, ik draag altijd stijlvolle slips of strings. En dan dus niet van die goedkope tijgerprint dingetjes van de Wehkamp of Pabo (ik snap niet dat ze die wanstaltige dingen durven te verkopen) maar iets uit de herencollectie van Marlies Dekker of Guido Unger.
Tja, ik houd daar dus niet van. Een man moet voor mij gewoon macho en simpel zijn, dat metrogezeik met merkstringetjes vind ik echt

Gewoon mooie strakke boxers van WE of Rucanor oid vind ik prima. Ik ben niet merkengeil, als het maar goed zit... Vind 't ook zonde om veel geld uit te geven aan iets dat onder je kleding zit. Voor mezelf, en voor hem.
pi_33906224
Wat vinden vrouwen zo mooi aan een strakke boxer dan? Ik heb losse en strakke boxers en mn vriendin prefereert het tweede, maar waarom ?
pi_33906356
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 16:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
En niet iedereen kan het zich veroorloven om dertig euro voor een onderbroek neer te tellen.
60... (daarom haal ik ze ook altijd uit de uitverkoop hoor)
"Vrijwel Ongevaarlijk"
pi_33906374
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 16:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
De dames hadden het over een strakke boxer. Vind ik ook het mooist.
zo'n wielrenbroekje bedoel je?
"Vrijwel Ongevaarlijk"
pi_33906383
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 16:09 schreef jongetje-vn-de-nacht het volgende:
60... (daarom haal ik ze ook altijd uit de uitverkoop hoor)
Belachelijk.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 16:11:21 #23
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_33906406
Ik vind het er ontzettend nichterig uitzien. En aangezien ik niet op nichterige mannen val, windt het me dus niet op .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_33906435
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 16:05 schreef Sport_Life het volgende:
Wat vinden vrouwen zo mooi aan een strakke boxer dan? Ik heb losse en strakke boxers en mn vriendin prefereert het tweede, maar waarom ?
Je ziet vormen. Je ziet de grootte van het pakketje.

Daarnaast kun je makkelijker voelen dattie hard wordt. In een losse boxer hangtie vaak naar beneden, en dat groeit wat moeilijker in zo'n pijp volgens mij (althans, vriendje moet 'm bevrijden alsie naar beneden zit). Als hij al omhoog in een boxer wordt gedragen dan ziet dat er mooi uit en je voelt 't meteen als je er tegenaan staat.

Buiten dat hebben mannen er ook gewoon het figuur voor, mannen zijn wat hoekig, recht, en dat wordt geaccentueerd door een strakke boxer... Mooi vind ik dat.
pi_33906454
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 16:10 schreef jongetje-vn-de-nacht het volgende:
zo'n wielrenbroekje bedoel je?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')