reserveren van theorie examen. Ik ga morgen wel even om 6 uur bellen en hopelijk heeft de computer mijn code nogquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:50 schreef American_Nightmare het volgende:
cbr = constant bitrate of centraal bureau voor de rijvaardigheid?
waarom heb je voor welke van de 2 dan ook een code nodig
oh ja en haha
Mooi, opgelost, slotjequote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:57 schreef ARKON het volgende:
[..]
reserveren van theorie examen. Ik ga morgen wel even om 6 uur bellen en hopelijk heeft de computer mijn code nog![]()
ja als ze het nog hebben wel ja, anders 60 euro kwijt wegens niet opdagen (kom wel.. maar ben code kwijt en dus ben ik er eigenlijk nietquote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:05 schreef ARKON het volgende:
[..]
ja als ze het nog hebben wel ja, anders 60 euro kwijt wegens niet opdagen (kom wel.. maar ben code kwijt en dus ben ik er eigenlijk niet)
zucht
het lijkt me dat als je vroeg genoeg belt of, als je in de gelegenheid bent, bij desbetreffende vestiging langsgaat met je personalia, dat je niet heel veel problemen zou moeten hebben om alsnog je plaat veilig te stellen...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:57 schreef ARKON het volgende:
[..]
reserveren van theorie examen. Ik ga morgen wel even om 6 uur bellen en hopelijk heeft de computer mijn code nog![]()
kennelijk heb je geen rijbewijsquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:50 schreef American_Nightmare het volgende:
cbr = constant bitrate of centraal bureau voor de rijvaardigheid?
waarom heb je voor welke van de 2 dan ook een code nodig
oh ja en haha
nee als je niet komt opdagen dan kan je ook niet betalenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:08 schreef Biogarde het volgende:
Dus je bent er wel, maar ook weer niet.
Iets wat je uiteindelijk ¤60 kost (waar je bier van kan gaan drinken), maar je komt niet opdagen.
![]()
ik !quote:Op dinsdag 10 januari 2006 08:36 schreef Vipers het volgende:
Welke gek gaat dan ook om 2 uur 's nachts zijn code zoeken.![]()
En je hebt van 6 tot half 9 aan de telefoon gehangen? Da's een dure code danquote:Op dinsdag 10 januari 2006 08:35 schreef ARKON het volgende:
het is gelukt mensen,heb mijn code weer!
Mike het is ongelofelijk, en dat voor maar 15 cent per minuut!
neequote:Op dinsdag 10 januari 2006 08:48 schreef Light het volgende:
[..]
En je hebt van 6 tot half 9 aan de telefoon gehangen? Da's een dure code dan
ik heb hem allang sukkel heb al jaar mn rijbewijsquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:30 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nog 5 jaartjes en dan mag je het ook proberen!![]()
dat heeft ie allang gedaanquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:42 schreef MissyMirjaM het volgende:
je kan toch die reserveringslijn bellen om hem opnieuw op te vragen?
Een op de straathoek gekocht rijbewijs,is niet geldigquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:41 schreef 2609 het volgende:
[..]
ik heb hem allang sukkel heb al jaar mn rijbewijs![]()
ik heb hem gewoon gehaald bij cbr maarjahquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Een op de straathoek gekocht rijbewijs,is niet geldig
Kloon![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |