abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33891568
Ik dacht kom ik gedraag me als een echte nerd en ik ga es nachtelijk gamen. Ik start unreal tournament es op.. zoek servers.. kies een server uit.. zit dat ding me daar al een half uur dingen te downloaden en traaaaag dat het gaat. Zul je dadelijk zien dat iedereen weg is..
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_33891585
Jah bij Team Fortress Classis is dat ook al zo...

gewoon een goede server uitkiezen, eenmalig het installatiepak van die site downen en tadaa
[████████████████████]100% Finished loading....
baggeraccount, slotje!
pi_33891586
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 01:35 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik dacht kom ik gedraag me als een echte nerd en ik ga es nachtelijk gamen. Ik start unreal tournament es op.. zoek servers.. kies een server uit.. zit dat ding me daar al een half uur dingen te downloaden en traaaaag dat het gaat. Zul je dadelijk zien dat iedereen weg is..
Moet je een server nemen die de downloads op een andere locatie (webserver) mirrort. In-game downloads gaan altijd traag als ze van de server afkomen, weet ik uit admin-ervaring.
pi_33891691
Unreal Tournament

Sommge downloads duren langer dan een spel op de server, waardoor die download weer helemaal opnieuw begint als je weer verbinding maakt.
pi_33891762
Ja hij deed het. Ik ben gepwnd en nou kap ik er weer mee.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 01:49:56 #6
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_33891766
Hoelang heb je het al niet gebruikt Ik kom bijna in elke server zonder iets te laden .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_33891790
anderhalf jaar ofzo
pi_33891849
UT
Helaas heb ik de multiplayer nog niet draaien @ linux
maar: 1600x1200x32bpp en alles op max (OpenGL) haalde in windhoos zo'n 20 frames op mn ouwe 3dkaartje en @ linux heb ik er nu 180
EVE Online: CEO van Jovian Legacy, alliance executor van Jovian Empire. Join 'JOVLEG Public' ingame. Blink spelen? http://cogdev.net/blink/ gebruik referalcode 'jovianblink' voor gratis startcredits. IRC
  dinsdag 10 januari 2006 @ 02:04:33 #9
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_33891986
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 01:51 schreef American_Nightmare het volgende:
anderhalf jaar ofzo
Gek he, dat het dan ff duurt !

Ging gisteren ook weer eens na 2 jaar online
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 02:08:51 #10
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_33892048
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 01:51 schreef American_Nightmare het volgende:
anderhalf jaar ofzo
Tsja dan heb je idd wat dingen die de servers graag gedownload zien
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 10 januari 2006 @ 02:09:54 #11
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_33892065
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 01:49 schreef American_Nightmare het volgende:
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_33892116
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 01:49 schreef American_Nightmare het volgende:
Extremistisch gematigd.
pi_33892161
UT...nostalgie
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_33892281
Toch weer effe geprobeerd en ik eindigde in de middenmoot.
pi_33892300
Installeer alle bonuspacks opnieuw
1 tot en met 4
Dat zijn alle grote bestanden (o.a. skeletalchars en een aantal maps)
Where all think alike, no one thinks very much - Walter Lippmann
Sodemieter toch in die pedofielenkelder van je joh, achterlijke kutbelg - Bombardier
Je weet niet waar je over praat, amechtige zeug. Rot een eind op - Verbal
pi_33892327
Die zijn overigens hier te downloaden
Where all think alike, no one thinks very much - Walter Lippmann
Sodemieter toch in die pedofielenkelder van je joh, achterlijke kutbelg - Bombardier
Je weet niet waar je over praat, amechtige zeug. Rot een eind op - Verbal
  dinsdag 10 januari 2006 @ 16:48:35 #17
108856 jehovaguerilla
Huilie counter @ 263
pi_33907720
Vooral die duitstalige zzzoundzz zijn te gek!!!

niet dus.. baggerspel
The Holy Roman Church has been in power for two thousand years, and is responsible for great suffering and sexual repression.Despite all that, it has also given us the Catholic schoolgirl uniform, so I hereby declare all its sins forgiven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')