quote:In deze Engelse realityserie zie je hoe mensen hun bekende leven achter zich laten om ergens anders een nieuw bestaan op te bouwen.
In deze special van Het Roer om wordt Jimmy Doherty gevolgd. HIj heeft zijn studie stopgezet om een varkenshouderij te starten.
Jimmy Doherty heeft een droom. Hij wil een varkenshouderij starten in Engeland. Hij krijgt daarbij advies en financiėle hulp van zijn vriend Jamie Oliver. Op enthousiaste wijze probeert hij van een vervallen boerderij een goedlopende varkenshouderij te maken. Uiteraard loopt de charmante Jimmy de nodige problemen tegen het lijf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door Mike op 16-01-2006 17:10:53 ]
sorryquote:Op zondag 15 januari 2006 23:28 schreef Omaha het volgende:
Oke, hoef ik niet meer te kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Mike op 16-01-2006 17:11:09 ]If gymnastics were easy, it would be called football!
Helaas niet.quote:Op zondag 22 januari 2006 23:30 schreef Omaha het volgende:
Inderdaad, het zag er goed uit![]()
Hoop dat volgende week Back on Jimmy's Farm nog te zien zal zijn.
Ik vond het zo een leuk programma dat : toen mijn scheet mijn smorgens doei zei..dat ik vroeg : hoe is het met de varkens ..quote:Op zondag 22 januari 2006 23:41 schreef Omaha het volgende:
Hahah jah Blaze en Jasper
Jammer dat ze het niet uitzenden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |