jep.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:09 schreef Zwansen het volgende:
Dat doe ik heel vaak, alleen vind ik het dan zo jammer als ik de afstandsbediening kwijt ben dat ik die niet op kan bellen... Of mijn sleutels ofzo.
U heeft 14 gemiste oproepenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:09 schreef SunChaser het volgende:
Jezelf bellen om je gsm te zoeken. Had ik net dus, alleen stond dat ding op trillen dus ik mezelf 14 keer bellen om steeds dat ene piepje te horen. Uiteindelijk lag ie onder de salontafel
Met de vaste telefoon?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:18 schreef MaxPower het volgende:
hoe bel je jezelf als je je telefoon kwijt bent?
Hier kunnen we gewoon met de vaste aansluiting gratis bellen naar heel Nederland (glasvezel)quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:23 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Als ik die nog had ja... we leven niet meer in de nineties.
ja die is handigquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:50 schreef the900 het volgende:
Of een knopje op het station van de draadloze (huis)telefoon waarmee je hem vanzelf oproept.
ik zou niet zonder kunnen leven
Die hype is afgekapt omdat het veel makkelijker zou zijn om iemands (auto)sleutels te jatten zo.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:55 schreef BlueEyed het volgende:
Herkenbaar ja
Ik had vroeger zo'n klein kastje op m'n sleutelbos dat begon te piepen als je floot. Helaas heeft dat al enige tijd geleden de geest gegeven, en kan nergens meer zo'n ding vinden.
nou idd!! daar kan ik zo enorm boos om worden!!!!! ik heb dat vooral met scharen, en dan rond de sinterklaas tijd!!!! echt er moet ergens een plekje in het universum zijn waar alle scharen, pennen, plamuurmessen en afstandbedieningen door middel van een wormhole naar toe worden verplaatst!!!!!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:18 schreef 2dope het volgende:
Afstandsbedieningen zijn beh4xed... Als je die ergens neer hebt gelegd is ie exact 3 seconden later spoorloos![]()
Dan moet je de boxen van de pc aanzetten, kun je t ook horenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:50 schreef Ole het volgende:
Ook handig als je het geluid uit hebt![]()
Dat heb ik nogal vaak omdat ie tijdens mijn werk niet hoorbaar mag afgaan..
Mjah, zit ook wel weer logica achter, maar het blijft jammer. Was echt ideaal!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:55 schreef BlueEyed het volgende:
Herkenbaar ja
Ik had vroeger zo'n klein kastje op m'n sleutelbos dat begon te piepen als je floot. Helaas heeft dat al enige tijd geleden de geest gegeven, en kan nergens meer zo'n ding vinden.
heere heresma.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:09 schreef SunChaser het volgende:
Jezelf bellen om je gsm te zoeken. Had ik net dus, alleen stond dat ding op trillen dus ik mezelf 14 keer bellen om steeds dat ene piepje te horen. Uiteindelijk lag ie onder de salontafel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |