die had ik nog nie gezien tnx!quote:Op maandag 9 januari 2006 22:46 schreef Je_Opa het volgende:
De zusjes van Tubgirl;
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
matig![]()
edit;
voor de gristenen in dit topic
[afbeelding]
Oh, kut. Ja, dat zei ik dus.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:46 schreef Je_Opa het volgende:
lang geleden dat ik een banaanvraag gedaan heb.
Ja, maar voor alle duidelijkheid kun je aan duidelijkheid niets te wensen overlaten.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:47 schreef Adelante het volgende:
dat staat al in de edit Stofman, die is nl niet kapot
groot harig zwart christenkruisquote:Op maandag 9 januari 2006 22:48 schreef paarse_paashaas het volgende:
mooi kaal kutje, opzich.
Jaloers kreng!quote:Op maandag 9 januari 2006 22:49 schreef Chriz2k het volgende:
KankerPP.
Je oma!quote:Op maandag 9 januari 2006 22:51 schreef the900 het volgende:
Stofje, wat is het nou precies dat die bug veroorzaakt dan?
Die sig; Dr "friggin" Evil!quote:Op maandag 9 januari 2006 23:01 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
"Newbie"
[afbeelding] En gebruik PI's
Ook de eerste die dat zietquote:Op maandag 9 januari 2006 23:04 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Die sig; Dr "friggin" Evil!
Kut boer!quote:Op maandag 9 januari 2006 23:05 schreef tuut84 het volgende:
kut topic
quote:Op maandag 9 januari 2006 23:15 schreef Herald het volgende:
jezus, wat een misselijke TT!! Kan daar niks aangedaan worden, zo schelden met een ziekte. Mijn opa is overleden aan de tering ja!
Kankerkutzooi hier ook altijd
Jammer dat er niets over schaamhaar besproken word in de Oppo hé?quote:Op maandag 9 januari 2006 23:15 schreef Herald het volgende:
jezus, wat een misselijke TT!! Kan daar niks aangedaan worden, zo schelden met een ziekte. Mijn opa is overleden aan de tering ja!
quote:Op maandag 9 januari 2006 23:06 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
No? not even a laugh? anyone?
Ja, in 12 minuten kan ik ook de hele tekst van de film ff googlenquote:Op maandag 9 januari 2006 23:18 schreef Guilin het volgende:
[..]
No? Nothing? Not even a titter? Tough sub.
Je hebt waarschijnlijk je instelling op 50 berichten per pagina staan. Dan ging het wel goed namelijk.quote:Op maandag 9 januari 2006 23:18 schreef Guilin het volgende:
[..]No? Nothing? Not even a titter? Tough sub.
Ik heb echt totaal geen last van die brakke topics, wat moet er mis mee zijn dan? Ook die links naar kapotte topics, die waren bij mij gewoon goed.
Dat geloof ik graag, ware het niet dat ik gewoon de film (te) vaak gezien heb en je post pas 12 minuten later las, omdat het voor de rest gewoon een kanker topic is.quote:Op maandag 9 januari 2006 23:21 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ja, in 12 minuten kan ik ook de hele tekst van de film ff googlen.
ja 3 ooms 1 opa een tante van mij aan kanker.. en hoor je mij klagenquote:Op maandag 9 januari 2006 23:15 schreef Herald het volgende:
Als dat de standaard instelling is wel ja. Ik snap het voordeel van meer berichten per pagina ook niet, dan hoef je iets minder te klikken ofzo.quote:Op maandag 9 januari 2006 23:21 schreef juiced het volgende:
[..]
Je hebt waarschijnlijk je instelling op 50 berichten per pagina staan. Dan ging het wel goed namelijk.
Ik heb ook nooit anders beweerd!quote:Op maandag 9 januari 2006 23:22 schreef Guilin het volgende:
[..]
omdat het voor de rest gewoon een kanker topic is.
Zei ik dat dan?quote:Op maandag 9 januari 2006 23:25 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit anders beweerd!
ik ging ervan uit dat die door de chemokuur afwezig isquote:Op maandag 9 januari 2006 23:18 schreef paarse_paashaas het volgende:
Jammer dat er niets over schaamhaar besproken word in de Oppo hé?
Een goed begin, noemen ze dat ook wel!quote:Op maandag 9 januari 2006 23:24 schreef juiced het volgende:
Nou! En mijn halve familie is aan God overleden!
Was jij ook maar familie!quote:Op maandag 9 januari 2006 23:28 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Een goed begin, noemen ze dat ook wel!
en toen?quote:Op maandag 9 januari 2006 23:33 schreef Tyler..Durden het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |