quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 21:29 schreef Verbal_Kint het volgende:[..]
* Verbal_Kint is verliefd
joralf: correct me if im wrong, maar dripplen is zo'n 10% training, terwijl shooting 40% (lortnoc?) is. dat is dus 4x zo snel
Ja, maar je rekent daar niet in mee, dat ik met scoren 6 spelers op 100% train... en btw... je kan maar max 16 spelers trainen toch met shooting? Want met een 0-5-5 opstelling krijg je toch geen training?
Met shooting kan ik dus 16 spelers trainen op scoren (even set pieces daarbuiten gelaten, want op dat efficient te doen gaat met shooting te langzaam), die 16 spelers gaan allemaal met 40% van de scoren training. Stel ik heb 16 redelijk/matig, die er allemaal 1 week scoring training over doen om te stijgen.. 40% scoren geeft ze 3 weken om te stijgen naar goed... de winst is dan 16 * 100k (even vanuitgaande dat je 100k winst maakt per redelijk->goed) = 1.6 miljoen verspreid over 3weken = 533k per week.
Stel ik train scoren, met 10 dripplers en 6 trainees, allemaal redelijk/matig, die allemaal 1 week nodig hebben. De dripplers doen er 10 weken over om te stijgen -> 10x100k = 1 mil over 10 weken = 100k per week, wel stijgen er iedere week 6 trainees = 6x 100k per week... welke is dan rendabeler?
De vergelijking is misschien neit helemaal goed, maar ja
![]()
Kijk.. ik zie het zo.. ik denk dat ik gewoon scoren blijf trainen, met die dripplerinkopen doe ik kennis op die ik volgend seizoen weer kan gebruiken (ik heb vrij weinig dripplers gekocht in het verleden) en ik haal er in dezelfde orde winst mee. Van shooting heb ik geen verstand, bovendien moet ik dan afstand doen van een aantal waardevolle trainees, waarmee ik nog LT plannen had... ik denk dat het gewoon scoren blijft.
Ow en btw... met scoren kan ik natuurlijk wel die spelers met ervaring laten poppen, levert ook weer wat op
![]()
Deze week ga ik 200-250k aan zo'n speler verdienen
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.