dus dan maar geen 10 de assistent trainerquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:06 schreef Verbal_Kint het volgende:
Kamrad
qynklinkt goed, dat beleidsplan
@ASSpirine, ik heb ook al een tijdje 1 keeperstrainer en 9 assitent trainers. ik weet iig zeker dat het effect van een 10e assistent minimaal is, dus ik zou die keeperstrainer houden, baat t niet dan schaadt t niet. en, wie is dat meisje toch in je avatar?? dat wil ik nu toch wel eens weten
nee dus zeg maar even wie het wel isquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:18 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
dus dan maar geen 10 de assistent trainer
Ooit moet ik die uitstekende coach halen, dripplerkoning worden net als Jonks is mijn hattrick droom![]()
Enne dat meisje?
Als ik zeg dat dat mijn vriendin is geloof je me zeker niet?![]()
mocht je willen zeker jaquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:18 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
dus dan maar geen 10 de assistent trainer
Ooit moet ik die uitstekende coach halen, dripplerkoning worden net als Jonks is mijn hattrick droom![]()
Enne dat meisje?
Als ik zeg dat dat mijn vriendin is geloof je me zeker niet?![]()
Ja en kiezen tussen over 2 weken dikke winst op strijken van mn spits of nietquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:41 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
mocht je willen zeker ja![]()
joralf: shooting trainen zal je uiteindelijk meer geld op leveren volgens mij. En vooral omdat jij je het kan permitteren in je kansloze situatie, heb je een bijzondere mogelijkheid om t full-time te doen.
van de andere kant is een u20 wel erg lief en is natuurlijk scoring trainen je lust en je leven
Maw, kiezen tussen je hart en je verstand
Dat zou best kunnen, maar je moet jezelf afvragen of je niet gewoon het maximale rendement uit je trainingen wilt halen ipv de vorm van je keeper kunstmatig hoog wil houden. Ik kies voor het eerste, ook al zou het een miniem verschil zijn. Ook met keepersassistent kan de vorm van je keeper slecht zijn.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:44 schreef qyn het volgende:
Wat ervaar jij met de vorm van je keeper? Heb het idee dat die gemiddeld hoger is als ik keeperstrainer hou. (wel 's mee gevogeld).
Mijn echte is even mooi hoorquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:41 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
mocht je willen zeker ja![]()
joralf: shooting trainen zal je uiteindelijk meer geld op leveren volgens mij. En vooral omdat jij je het kan permitteren in je kansloze situatie, heb je een bijzondere mogelijkheid om t full-time te doen.
van de andere kant is een u20 wel erg lief en is natuurlijk scoring trainen je lust en je leven
Maw, kiezen tussen je hart en je verstand
Refused had dr al gevonden, hier een picciequote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:59 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Mijn echte is even mooi hoor![]()
Maareh, kheb dat ergens gevonden en vond dat wel leuk, staat er echt cute op
Kan nog wel es gaan zoeken, maar zal moeilijk worden...
Ik doe al de hele dag niks anders dan nadenken over wel of niet shooting gaan trainenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:05 schreef komrad het volgende:
ik zoek nog steeds een trainee en moet eigenlijk iets anders gaan doen
Geen verstand van defs, dus ik kan je niet helpenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:09 schreef komrad het volgende:
ik moet nog iets voorbereiden voor morgen en ik verkoop wel trainees duur atm, maar moet ook iets terugkopen
zag een uitstekend def,goed passen met koppen die ik kon betalen maar liet hem gaan omdat ik ga switchen
zijn herkenbare dingen. Zo heb ik een week lang lopen dubben of ik nadat ik gedegradeerd was eens moest overstappen op een andere trainingsvorm en zo ja hoe ik dat dan zou aanpakken..quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:07 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik doe al de hele dag niks anders dan nadenken over wel of niet shooting gaan trainen
Ik heb een 17 jarige matig def met goed passen voor jequote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:14 schreef komrad het volgende:
kan ze wel vinden maar ze zijn veelal te duur, wellicht stel ik wel een MF als een aanvallende def op![]()
Nee, hij is matig def, goed passen... geen goed defmatig passen.. leer lezen krengquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:22 schreef komrad het volgende:
ja joralf tot de laatste 5 minuten ja, en bovendien matig passen
denk dat ik een goed def met bovennatuurlijk SP koop, train ik leveltje op en dan haal ik wel enigzins rendement hoewel het niet veel zal zijn, maar iig iets
* Verbal_Kint is verliefdquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:04 schreef ASSpirine het volgende:
http://ustexchange.yehey.com/gallery/data/509/da_pacute.gif
grote versie
en idd, nu weer ontopic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |