abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33913378
quote:
Deze speler behartigt zijn eigen belangen en is momenteel clubloos.
Dat is mijn vorige coach, heb ik nu ontslagen.

Wat kan je daar nu mee?
pi_33913572
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 19:27 schreef Oldbie het volgende:
Een newbie vraag: wat heb je aan spelhervatting bij je spelers?
De ratings van een speler stijgt niet bij een hoge spelhervatting. Alleen kan hij een een penalty of vrije trap nemen.....verder is het een beetje nutteloos. Of niet?
Daarom heb je ook een enorm hoge startkapitaal nodig
Je koopt spelers met stats van formidabel of hoger
Middenvelders, verdedigers, wingers, aanvallers
Allemaal best of the best

Dan train je hun SP, (alle spelers trainen mee)
en verkoop je ze weer met winst, want een middenvelder met dezelfde stats is aantrekkelijker als die bijvoorbeeld wonderbaarlijk SP heeft
pi_33913592
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 19:27 schreef Oldbie het volgende:
Een newbie vraag: wat heb je aan spelhervatting bij je spelers?
De ratings van een speler stijgt niet bij een hoge spelhervatting. Alleen kan hij een een penalty of vrije trap nemen.....verder is het een beetje nutteloos. Of niet?
Dat vroeg ik me ook af.
Heb het zin om een formidabel spelhervatter met matig scoren en redelijk PM erin te zetten ipv een goed PM zonder bijstats? Mijn beste SP nu is matig, dus daar kan ik misschien nog wel wat goaltjes mee maken dan
  dinsdag 10 januari 2006 @ 19:33:50 #129
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_33913597
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 17:13 schreef Lortnoc het volgende:

[..]

Toch maar shooting dus?
Nope.. zijn gewoon poppers.. deze week nog de beker winnen... misschien dat ik volgende week shooting doe.. maar de vraag is of dat niet nadelig is voor mijn "echte" spitsen... die krijgen dan dus maar 40% van hun echte scoren training en het duurt dan verdomd lang voordat ze stijgen.. en zeker mijn 18 jarige uitstekend/goed met speciality kan ik dat eigenlijk niet aandoen. Ik denk erover om gewoon scoren te blijven trainen en iedere week 10 extra spitsen te hebben die hoog zitten en bijna gaan poppen (drippling dus, voor de newbie's ), misschien wel meer, maar dat moet ik nog even zien.. ik ben niet zo heel goed in het inschatten van spelers die gaan poppen
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 19:35:31 #130
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_33913675
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 19:33 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

Daarom heb je ook een enorm hoge startkapitaal nodig
Je koopt spelers met stats van formidabel of hoger
Middenvelders, verdedigers, wingers, aanvallers
Allemaal best of the best

Dan train je hun SP, (alle spelers trainen mee)
en verkoop je ze weer met winst, want een middenvelder met dezelfde stats is aantrekkelijker als die bijvoorbeeld wonderbaarlijk SP heeft
Het heeft dus weinig tot geen toegevoegde waarde voor in een wedstrijd.
Ik zit nu namelijk naar dit te staren:
quote:
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Spelmaken: uitstekend Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos
Scoren: waardeloos Spelhervatting: wonderbaarlijk
Staat voor 275k te koop....loopt om 19:56 af. Maar is het de moeite waard? Zal hij bij formidabel PM veel winst opleveren?
  dinsdag 10 januari 2006 @ 19:36:01 #131
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_33913695
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 19:33 schreef twisteddlogic het volgende:

[..]

Dat vroeg ik me ook af.
Heb het zin om een formidabel spelhervatter met matig scoren en redelijk PM erin te zetten ipv een goed PM zonder bijstats? Mijn beste SP nu is matig, dus daar kan ik misschien nog wel wat goaltjes mee maken dan
SP trainen gaat heel snel... 2 weken voor 1 niveau dacht ik. Bovendien krijgen alle 50 spelers in je selectie training. Je koopt dus 50 jonge spelers, lieftst met een beetje een goeie hoofdstat -> formi of hoger en die train je op naar heel hoog spelhervatten... daar kan je dik mee cashen, alleen moet je wel het startkapitaal hebben om er mee te beginnen.
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 19:37:55 #132
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_33913786
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 19:35 schreef Oldbie het volgende:

[..]

Het heeft dus weinig tot geen toegevoegde waarde voor in een wedstrijd.
Ik zit nu namelijk naar dit te staren:
[..]

Staat voor 275k te koop....loopt om 19:56 af. Maar is het de moeite waard? Zal hij bij formidabel PM veel winst opleveren?
Denk niet dat hij bij 275k blijft hangen Spelers met veel SP en dan bedoel ik dus veel scoren veel goals en icm koppen spelers kan dit tot veel events leiden. Naar mijn idee is een speler met SP een must voor iedere deftrainer, omdat hij op die manier toch de nodige (belangrijke) goals kan scoren. Samen met 10 spelers die allemaal kunnen kopen is dit een ideale situatie
pi_33913828
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 19:36 schreef maniack28 het volgende:

[..]

SP trainen gaat heel snel... 2 weken voor 1 niveau dacht ik. Bovendien krijgen alle 50 spelers in je selectie training. Je koopt dus 50 jonge spelers, lieftst met een beetje een goeie hoofdstat -> formi of hoger en die train je op naar heel hoog spelhervatten... daar kan je dik mee cashen, alleen moet je wel het startkapitaal hebben om er mee te beginnen.
Ik weet dat het daarom zin heb om het te trainen, maar heeft het voor mij zin om die formidabel SP erin te zetten op zondag, is ook een trainee.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 19:39:17 #134
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_33913855
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 19:28 schreef twisteddlogic het volgende:

[..]

Dat is mijn vorige coach, heb ik nu ontslagen.

Wat kan je daar nu mee?
Niks, je kan hem gewoon ontslaan
  dinsdag 10 januari 2006 @ 19:39:50 #135
65997 Oldbie
pi_33913881
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 19:37 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Denk niet dat hij bij 275k blijft hangen Spelers met veel SP en dan bedoel ik dus veel scoren veel goals en icm koppen spelers kan dit tot veel events leiden. Naar mijn idee is een speler met SP een must voor iedere deftrainer, omdat hij op die manier toch de nodige (belangrijke) goals kan scoren. Samen met 10 spelers die allemaal kunnen kopen is dit een ideale situatie
Hij is al 19 en staat nu nog op 275k (vraagprijs)
Voor mij alleen leuk om 1 niveau PM op te trainen en dan weer weg te doen.....ik zal hem in de gaten houden.....
pi_33913927
en je kan elke week 25 stijgers melden
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  dinsdag 10 januari 2006 @ 19:40:47 #137
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_33913928
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 19:38 schreef twisteddlogic het volgende:

[..]

Ik weet dat het daarom zin heb om het te trainen, maar heeft het voor mij zin om die formidabel SP erin te zetten op zondag, is ook een trainee.
formidabel is niet super qua sp, ik geloof dat het vanaf wonderbaarlijk interessant werd. Er was zo'n schema ofzo voor of een vuistregel, dat een speler met bepaalde sp een keeper met bepaalde keeperskills vaak passeert ofzo... Misschien eens aan Komrad vragen, die had ook een SP-speler.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 19:41:48 #138
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_33913974
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 19:40 schreef komrad het volgende:
en je kan elke week 25 stijgers melden
Geef jij eens een passend antwoord op de vraag of het zin heeft formi sp op te stellen of dat hij hoger moet zijn qua sp skill
pi_33913995
Mijn oud SP spelers hadden mytisch en utopisch SP, gekocht met goed def, verkocht met uitstekend en formidabel def. Ik neem er nu wellicht weer 1 om nog 1 leveltje op te trainen voordat ik mogelijk switch
pi_33913996
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 19:40 schreef maniack28 het volgende:

[..]

formidabel is niet super qua sp, ik geloof dat het vanaf wonderbaarlijk interessant werd. Er was zo'n schema ofzo voor of een vuistregel, dat een speler met bepaalde sp een keeper met bepaalde keeperskills vaak passeert ofzo... Misschien eens aan Komrad vragen, die had ook een SP-speler.
Kamrad, heb je zoiets?:P
pi_33914315
quote:
1 Econoom levert 0,3% aan rente op
2 Economen levert 0,42% aan rente op
3 Economen levert 0,52% aan rente op
4 Economen levert 0,6% aan rente op
5 Economen levert 0,67% aan rente op
6 Economen levert 0,73% aan rente op
7 Economen levert 0,79% aan rente op
8 Economen levert 0,85% aan rente op
9 Economen levert 0,9% aan rente op
10 Economen levert 0,95% aan rente op

Vergeet niet dat het loon van 1 econoom ¤ 1.500,-- is
pi_33914382
Ik heb zelf ook wel een speler met SP nodig, dat is wel iets om over na te denken eigenlijk...
Maar eerste even verder sparen dan maar

en Oldbie, je kan idd ook de omgekeerde weg begaan, dus spelers met SP kopen en die verder trainen in hun skill, zo heeft KOmrad dat ook een paar keer gedaan
  dinsdag 10 januari 2006 @ 19:54:09 #143
65997 Oldbie
pi_33914529
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 19:50 schreef ASSpirine het volgende:
Ik heb zelf ook wel een speler met SP nodig, dat is wel iets om over na te denken eigenlijk...
Maar eerste even verder sparen dan maar

en Oldbie, je kan idd ook de omgekeerde weg begaan, dus spelers met SP kopen en die verder trainen in hun skill, zo heeft KOmrad dat ook een paar keer gedaan
Hij staat nog steeds op 275k....maar ik heb nog 2 spelers op het oog.....damn
Als alles zo blijft kan ik ze alledrie aantrekken maarja, alles blijft niet zo Wat moet ik doen?
pi_33914647
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 19:54 schreef Oldbie het volgende:

[..]

Hij staat nog steeds op 275k....maar ik heb nog 2 spelers op het oog.....damn
Als alles zo blijft kan ik ze alledrie aantrekken maarja, alles blijft niet zo Wat moet ik doen?
één per één afwerken, heel weinig kans dat ze allemaal tegelijkertijf aflopen, biedt op de eerste die afloopt, en kijk momenteel niet om naar de andere spelers, noteer wel de ID-nr bij voor zekerheid

Als de eerste te duur wordt en je haakt af, focus dan op de volgende die afloopt
  dinsdag 10 januari 2006 @ 19:57:44 #145
65997 Oldbie
pi_33914650
Ik heb geboden
Mijn enige bod....als iemand hoger biedt stop ik meteen.....ik heb nu al mijn twijfels
  dinsdag 10 januari 2006 @ 20:00:15 #146
65997 Oldbie
pi_33914735
Hij is van mij , tenminste, ik denk
Nu die andere twee nog....lopen af om 20:45 en 22:27

Dat wordt een avond stressen
Ik bookmark alle spelers die voor mij leuk genoeg zijn...ID nr's zijn mij te lastig
pi_33914736
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 19:57 schreef Oldbie het volgende:
Ik heb geboden
Mijn enige bod....als iemand hoger biedt stop ik meteen.....ik heb nu al mijn twijfels
Komt me zo bekend voor, en als dit echt het geval is...

...dan gefeliciteerd met je aankoop
Vaak is het zo dat ik spijt heb van een bod, dat ik die speler koop
pi_33914742
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 19:41 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Geef jij eens een passend antwoord op de vraag of het zin heeft formi sp op te stellen of dat hij hoger moet zijn qua sp skill
ik zou het niet doen, vooral niet als de keeper in je divisie beter dan formidabel kunnen keepen. Als je hem toch opstelt is het aaridg maar om daar een betere speler niet voor op te stellen.
Al met al ligt het sterk aan de situatie
pi_33914930
Kamrad

qyn klinkt goed, dat beleidsplan

@ASSpirine, ik heb ook al een tijdje 1 keeperstrainer en 9 assitent trainers. ik weet iig zeker dat het effect van een 10e assistent minimaal is, dus ik zou die keeperstrainer houden, baat t niet dan schaadt t niet. en, wie is dat meisje toch in je avatar?? dat wil ik nu toch wel eens weten
  dinsdag 10 januari 2006 @ 20:10:17 #150
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_33915036
Ik twijfel... zal ik vanaf volgende week dan toch shooting gaan trainen en gewoon 20 spelers iedere week hoog inkopen? Tis zo zonde, want ik heb een potentiele u-20 en gewoon 3 spelers waar best veel geld in zit:

De eerste 2 gaan binnenkort weer stijgen, met shooting wordt dat 2 a 3 weken uitgesteld... dat betekend dat de prijs die ervoor betaald gaat worden weer flink omlaag gaat.... Verder zijn de kansen op u-20 voor Chevrov verkeken als ik shooting ga trainen... Flueler en Pingpank gaan zeer snel weer stijgen en Drakmo zit ook wel hoog... maar goed... wat is dan raadzaam, shooting trainen en proberen 20 poppers per week te halen, of gewoon deze waardevolle spelers trainen en dan poppers erbij die er misschien 1 of 2 weekjes langer over doen voordat ze stijgen (omdat ze niet getraind worden).
quote:
Pelagiusz Sojka
TSI = 4 280, 18 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: goed
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: redelijk
Scoren: uitstekend Spelhervatting: waardeloos

Reto Tiefenauer
TSI = 2 670, 18 jaar, zwak in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider [Snel]

Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: waardeloos

Dmitry Chervov
TSI = 2 470, 19 jaar, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: formidabel Spelhervatting: matig

Remy Pingpank
TSI = 3 030, 19 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider [Onvoorspelbaar]

Positiespel: waardeloos Passen: matig
Vleugelspel: goed Verdedigen: waardeloos
Scoren: uitstekend Spelhervatting: goed

Clas Drakmo
TSI = 550, 17 jaar, redelijk in vorm

Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: waardeloos
Scoren: redelijk Spelhervatting: matig

Grégoire Flüeler
TSI = 1 670, 18 jaar, matig in vorm

Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')