kansloos? was maar 1-0.. maar goed, je hebt idd geen kans gehad...wat het probleem bij jou is, is de aanval. de verdediging is sterk zat. zet dus bijvoorbeeld wingers in, als je die hebt. dan maar 2 of zelfs maar 1 centrale middenvelder, dat maakt niet zoveel uit bij counter. middenveld mag je gerust inleveren voor pure aanvalskrachtquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:10 schreef halleekes het volgende:
Ik heb afgelope zondag een kansloze verliespartij geleden. Ik speel 5-3-2 en tegenstander speelt 3-5-2, hij centrum aanval en ikke counteren. Ik heb geen kans gecreerd, de speler waar ik komende week tegen moet is ongeveer even goed en speelt ook 5-3-2 met centrum aanval.Weet iemand een alternatief voor 532? ik wil het liefst wel al mijn trainees laten spelen.....
Sinds wanneer speel jij actief Hattrick?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:35 schreef qyn het volgende:
-heel verhaal-
Ik log vaker in dan jijquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:36 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Sinds wanneer speel jij actief Hattrick?
Maar goed dat de irc stats niet online staan, anders geloofde niemand mequote:
Ik mis hier de logica even, weet je zeker dat je het niet anders bedoelt?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:14 schreef ASSpirine het volgende:
trouwens, 9 assistent-trainers en 10, dat maakt toch niet veel verschil uit hé?
Zoja, dan kick ik mijn keepertrainer eruit en haal ik mijn 10de assistent-trainer
Wat ervaar jij met de vorm van je keeper? Heb het idee dat die gemiddeld hoger is als ik keeperstrainer hou. (wel 's mee gevogeld).quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:42 schreef REFUSED het volgende:
[..]
Ik mis hier de logica even, weet je zeker dat je het niet anders bedoelt?
Jonks en ik hebben ook 10 assistent-trainers en geen keeperstrainer.
ik vroeg me af, 10 assistent trainers, kan je hiermee sneller trainen?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:42 schreef REFUSED het volgende:
[..]
Ik mis hier de logica even, weet je zeker dat je het niet anders bedoelt?
Jonks en ik hebben ook 10 assistent-trainers en geen keeperstrainer.
Hoe lang kan je ermee wachten?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:35 schreef qyn het volgende:
Verhaal waarin duidelijk werd dat er een winger gekocht moet worden bij de winger leverancier
te koop staanquote:Emil Perelman (55934690)
20 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider.
Nationaliteit: Israel
Total Skill Index (TSI): 30 970
Loon: 17 112 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Azzez
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: reusachtig Verdedigen: waardeloos
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
Dit was mijn oudequote:Roy Odijk (69217147)
56 jaar, slecht in vorm, gezond
Een zwak coach die verdedigend is ingesteld.
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft wonderbaarlijk ervaring en is een zwak leider.
En dit is mijn nieuwe coach. Toch een aardige vooruitgangquote:Robert Janssen (12590153)
47 jaar, slecht in vorm, gezond
Een redelijk coach die aanvallend is ingesteld.
Een populair persoon die rustig en eerlijk is.
Hij heeft redelijk ervaring en is een slecht leider.
Zoiets, maar dan bij voorkeur met redelijk positiespel of hogerquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:53 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Hoe lang kan je ermee wachten?
Want ik zal binnen een paar weken een
[..]
te koop staan
Wie ben jijquote:
Ik snap niet dat je zo lang nog met zwak coach hebt getrained.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:02 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Dit was mijn oude
[..]
En dit is mijn nieuwe coach. Toch een aardige vooruitgang
dan heb je een lagere winger skill, en als je passen erbij wilt, veel lagerquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:03 schreef qyn het volgende:
[..]
Zoiets, maar dan bij voorkeur met redelijk positiespel of hoger![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |