Dan lijkt me dat een goeie optie.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:08 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Ik sta 75k in de min ongeveer, heb nog 1 speler op de TL staan, als ik die verkoop kan ik ongeveer 150k missen. Dan koop ik een redelijk coach en hou ik de rest voor eventuele noodaankopen oid.
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:50 schreef Lortnoc het volgende:
Zou nooit een briljante als reserve nemen, heb zelf excellent/solid reserves. Mocht het echt uit de hand lopen en iemand lang geblesseerd zijn koop ik dan wel een echte. Je wil toch niet iemand van 2 miljoen op de bank hebben zitten
Waarom koop je geen redelijk ervaring/ goed leiderschap speler? Kost ongeveer 250k, je laat hem spelen en hij popt vanzelfquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:38 schreef pvrens het volgende:
jeuj, ik heb een lekkere speler verkocht en 3,5 mln ontvangensta nu 3,77 mln in de plus (duh). Maar wil teveel.
- Wil nog een (reserve) middenveldertje, zit hierbij aan iemand te denken met minstens briljant positiespel.
- Daarnaast wil ik ook nog een goed/goed coach kopen en dat kost me ook 2,55 mln. dat gaat me dus niet allebei lukken
Voor de coach moet ik ook nog wachten tot de financiele update zondagwant bij het aannemen van een externe coach wordt er gekeken naar het geld wat ook daadwerkelijk op de bank staat
:(
Ik hoor nog onder je, maar ik sta er niet tussen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:55 schreef maniack28 het volgende:
Ik sta btw wel heel mooi bijna laatste qua hatstats
Totaal: 92 Def: 34 Mid: 18 Aanval: 40 Kristiansund V.27
Maar ik speel in de Vquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:13 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Ik hoor nog onder je, maar ik sta er niet tussen.
Totaal: 82 Def: 40 Mid: 18 Att: 24 nicker100 X.286
Ziet er leuk uit hoor! Netjes als je dat met paint gedaan hebtquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:20 schreef twisteddlogic het volgende:
[afbeelding]
Net ff gemaakt met paint, leuk als logo? TIjdelijk dan tenminste
Heb ergens een logo van internet gehaald en die met paint wat veranderdquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:21 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit hoor! Netjes als je dat met paint gedaan hebt
Bij mij is alles traag.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:24 schreef maniack28 het volgende:
Is Hattrick bij jullie ook zo traag?
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:25 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Bij mij is alles traag.
Stage![]()
Heb je niet een sterspeler die een paar ton op kan brengen? Een goed/slecht coach is de investering absoluut waard.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:08 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Ik sta 75k in de min ongeveer, heb nog 1 speler op de TL staan, als ik die verkoop kan ik ongeveer 150k missen. Dan koop ik een redelijk coach en hou ik de rest voor eventuele noodaankopen oid.
Neequote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:37 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
Heb je niet een sterspeler die een paar ton op kan brengen? Een goed/slecht coach is de investering absoluut waard.
ach, 1 seizoen geleden was het ook nog hangen en wurgen voor me financieel gezien. als je een beetje goed managet gaat dat wel overquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:39 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Nee![]()
Mijn sterspeler heb ik net verkocht, en die leverde 150k op, maar ik stond 2k in de min![]()
Glucklichquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:47 schreef halleekes het volgende:
hattrick was ff erg sloom....nu doet ie het bij mij weer netjes
ik ben wel benieuwd eigenlijk wie 3-4-2, 3-5-1 of 2-5-2 spelenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:53 schreef maniack28 het volgende:
Zit toruwens even te kijken naar wat stads bij Alltid Hattrick.. stats van onze Federatie om precies te zijn.... en ik kom tot een schokkende ontdekking, 14% van onze leden (dat zijn 11 leden) spelen op zondag nog steeds 4-4-2Waarom mensen? Vertel mij dat eens? 4-4-2 is de meest zinloze speelwijze, je verliest een traineeplek op deze manier
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |