inderdaad ik heb die van mij ook al een aantal keer de revue laten passeren, maar hij staat er nog steeds niet bijquote:
ik vind t juist heerlijk tegen 3-5-2 teams, met hun middenveld, dat is ideaal voor 5-3-2 CA. de meeste problemen komen met forward trainers, met een te hoge aanvalsrating...quote:Op maandag 9 januari 2006 22:23 schreef Lennox het volgende:
Is SP dan zo'n enorme toegevoegde waarde voor een speler?
Zelf blijf ik lekker verdedigen trainen. Gaat lekker, alleen jammer dat je altijd op moet passen tegen 3-5-2 teams. Als je hoger komt kan je natuurlijk lekker gaan counteren (betere tegenstanders)
En dan is the awardwinning uber-spammer niet eens aanwezig!!quote:
quote:Op maandag 9 januari 2006 23:33 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
En dan is the awardwinning uber-spammer niet eens aanwezig!!
ja gaat idd snel, ook gegroet Siebrenquote:Op maandag 9 januari 2006 23:17 schreef KaheemSaid het volgende:
Wat gaat het snel met die topics, goedendag Gerard.
soms wel soms nietquote:Op maandag 9 januari 2006 23:58 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ja gaat idd snel, ook gegroet Siebren
ff een vraag voor de mensen die HT Ratings gebruiken, zit HT Ratings er vaak heel erg naast als het gaat om het voorspellen van wedstrijden of is het vrij precies daarin? (indien het vrij precies is daarmee, dan gloort er voor mij een eventuele bekerstunt)
zolang je HT Ratings maar ni de schuld geeft als er wat fout gaat,maar die gare managerquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:04 schreef MrMoon het volgende:
dan hoop ik maar dat ie et dit keer wel bij het rechte eind heeft
Das bij hem het grote probleemquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:15 schreef Verbal_Kint het volgende:
idd, HT ratings geeft indicaties, net als alle andere hulpprogramma's trouwens
vertrouw alleen op je eigen gezond verstand
Denk dat het probleem in zijn scout tool zit, dat dat ding de totale hoogte van de skills aangeeft icm tsi, niet de hoogte van bijv. de scoren skill. Volgens mij wordt het salaris ook niet mee genomen, dus heel erg accuraat is het niet. In mijn ervaring werkt het wel erg goed voor redelijk/matig scoren met weinig bijstats, maar onderstussen weet ik zelf ook wel wanneer die stijgenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:24 schreef Lortnoc het volgende:
Ik heb geen vertrouwen in die redeker omdat zijn ht-ratings scout tool voor geen meter klopt(e). Als je daar zelf niet achter komt..tsja.
Bedankt, dan doe ik dat maar.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:15 schreef Lennox het volgende:
redelijk coach, slecht leiderschap. Kost net geen 80k (als je dat bedoelt). Zwak coach heb je natuurlijk niks aan en matig coach is ook niet veel beter.
quote:Op maandag 9 januari 2006 23:00 schreef MrMoon het volgende:
[..]
inderdaad ik heb die van mij ook al een aantal keer de revue laten passeren, maar hij staat er nog steeds niet bij
Ik sta 75k in de min ongeveer, heb nog 1 speler op de TL staan, als ik die verkoop kan ik ongeveer 150k missen. Dan koop ik een redelijk coach en hou ik de rest voor eventuele noodaankopen oid.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:01 schreef maniack28 het volgende:
Tsja... wij kunnen niet in twistedlogic zn team kijken.. ik zou zeggen, kan je 300k missen, koop dan een goed/slecht coach... scheelt weer 1 week, verdien je zo terug en uiteindelijk profiteer je er meer van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |