als ik zo bekijk valt dit toch goed mee?...quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:19 schreef -J-D- het volgende:
Competitie: # 4 in VI.236
SDCPUTTEN
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: (verborgen)
Tactiek: normaal
Tactiekvaardigheid: (geen speciale tactiek)
Middenveld: zwak (zeer hoog)
Rechterverdediging: zwak (heel laag)
Centrale verdediging: slecht (zeer hoog)
Linkerverdediging: slecht (laag)
Rechteraanval: matig (laag)
Centrale aanval: matig (heel laag)
Linkeraanval: waardeloos (zeer hoog)
Mn tegenstander in de cup
uitmuntend de tyfus!quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:28 schreef -J-D- het volgende:
Ik keek nog ff bij Grumpey. Ook door in de beker natuurlijk.
Maar zie zn middenveld van zondag:
Middenveld: uitmuntend (heel laag)
Tering.
Gewoon in de 3e ronde stranden.. is geen schande..quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:31 schreef komrad het volgende:
heb je nog advies voor mij
ik verlies het MF en aanvallend is mijn tegenstander gelijkwaardig aan mijn def, lijkt me persoonlijk vrij kansloos
heb je natuurlijk gelijk inquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:04 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Waarom? Als je geen excellent coach met 10 assistenten hebt, ga ik echt niet een speler van 3.8 miljoen zelf optrainen....
idd, ik zeg ook niet dat hij het niet verdiend heeft, ik zeg alleen maar hoe ket komt dat hij makkelijk door komt, hij speelt tegen prutsersquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:35 schreef -J-D- het volgende:
We hebben het hier wel over een V-deelnemer
-edit-quote:Type wedstrijd: (verborgen)
Tactiek: normaal
Tactiekvaardigheid: (geen speciale tactiek)
Middenveld: slecht (laag)
Rechterverdediging: matig (laag)
Centrale verdediging: zwak (zeer hoog)
Linkerverdediging: matig (heel laag)
Rechteraanval: zwak (laag)
Centrale aanval: slecht (zeer hoog)
Linkeraanval: zwak (heel laag)
HatStats 120
quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:36 schreef komrad het volgende:
[..]
idd, ik zeg ook niet dat hij het niet verdiend heeft, ik zeg alleen maar hoe ket komt dat hij makkelijk door komt, hij speelt tegen prutsers
Geluk dwing je af... dat zei Johan Cruijff toch altijd? Alleen promotie naar V was geen gelukquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:36 schreef komrad het volgende:
[..]
idd, ik zeg ook niet dat hij het niet verdiend heeft, ik zeg alleen maar hoe ket komt dat hij makkelijk door komt, hij speelt tegen prutsers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |