Ik ga die cheater wel aangeven.quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:19 schreef ExCibular het volgende:
5-4-3 hoe wil je dat gaan doenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Lopen af verspreid van morgenavond 18:44 uur t/m zaterdagavond 19:00 uurquote:Dmitry Chervov -> 19 jaar, formi + 2 scoren/ matig passen, maakt zoals gezegd nog een kleine kans op u-20 van Kyrzygstan -> 1.2 miljoen
Henri Sominetti, 31 jaar, matig vleugelspel, matig pos, goed passen met redelijk ervaring en redelijk leiderschap -> 40k
Wijnand Sijbesma, 36 jaar, matig def met goed ervaring en matig leiderschap
Aijse Flikkenschild, 17 jaar, matig def, goed passen -> 0k
Richard O'Mahony, 23 jaar, briljant pos, zwak passen -> 1.8 mil
Geppino Tiribocchi, 25 jaar, uitmuntend pos, matig vleugel, matig def -> 1.2 mil
Kraig Arce,24 jaar, formi pos, slecht passen -> 550k
Julian Liebers, 25 jaar, formi pos, slecht pasen -> 550k
Darron Calloway, 29 jaar, goed keep met matig ervaring -> 140k
Paolo Biagiotti, 36 jaar, redelijk def, goed ervaring, redelijk leiderschap -> 300k
Euhm... 4-4-3 natuurlijkquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:19 schreef ExCibular het volgende:
5-4-3 hoe wil je dat gaan doenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Niet weer... een andere optie die nog niet doorgelicht was en nu mijn u-20 niet veel kans maakt wel erg aantrekkelijk isquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:20 schreef -J-D- het volgende:
En weer een nieuwe strategie voor maniack28... alles is mogelijk bij hemom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zeik niet zoquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:33 schreef -J-D- het volgende:
Jaja ahum
Dat wil ik ook wel eensquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:42 schreef Terrestra het volgende:
Mijn Pull van afgelopen zondag is verkocht
Cleem Warmenhoven (90579075)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en rechtvaardig is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Snel
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 550
Loon: 800 €/week
Eigenaar: Losers United
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: redelijk
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: redelijk
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
3 904 995 € door DizzyRascals
toch netjes dacht ik
stel dat dat een uitstekende spits was met redelijk passen en redelijk vleugel, zou dat nog meer opleveren denk je?quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:45 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dat wil ik ook wel eensom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Met speciality quick? Ik denk iets minder... dit is wel een heel extreem bedrag..vraag me af hoe lang het duurt voordat je dat eruit hebt... ik gok 3.2 mil ofzo dan...quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:58 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
stel dat dat een uitstekende spits was met redelijk passen en redelijk vleugel, zou dat nog meer opleveren denk je?
Waarom? Als je geen excellent coach met 10 assistenten hebt, ga ik echt niet een speler van 3.8 miljoen zelf optrainen....quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:58 schreef MyImmortal het volgende:
ik kan ook wel 4 miljoen gebruikenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.al had ik hem wel zelf doorgetraind waarschijnlijkJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop