Verkocht voor 387 810... way te weinig....quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:11 schreef Mangoworks2002 het volgende:
hmm nog een mooie spits te koop.... Deadline: 11-01-2006 om 16:23
[..]
Valt wel mee. ze gaan al voor 1k wegquote:
Dat ging niet over het feit dat jonge spelers harder trainenquote:Op woensdag 11 januari 2006 14:58 schreef REFUSED het volgende:
[..]
Nu moet je niet doen alsof je dat soort vragen niet aan de lopende band stelt afgelopen paar dagen.
Ja dat vind ik ook weinig. Maar de transfermarkt is vandaag helemaal een beetje in de war. Sommige spelers gaan er voor veel te veel uit en andere voor veel te weinig.quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:30 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Verkocht voor 387 810... way te weinig....
Daar zou ik deze niet voor nemen...quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:23 schreef ExCibular het volgende:
Ik ben weer eens een beetje aan het rondstruinen op de TL. Ik moet een toekomstig coach hebben.
Ik kwam oa de volgende speler tegen:
Jorge Delgado (67470645)
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft zwak ervaring en is een rampzalig leider.
Specialiteit: Technisch
Nationaliteit: Espaņa
Total Skill Index (TSI): 2 480
Loon: 864 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: KayHolmers
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: goed
Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos
Scoren: redelijk Spelhervatting: waardeloos
Hij kost nu 70.000
Het is geen geweldige scorer maar misschien wel interessant als def forward. Met technisch dus een echte totti.
Niks voor mij maar misschien zijn er anderen geinteresseerd?
knieblessure is juist niks dacht ikquote:Op woensdag 11 januari 2006 17:55 schreef foetre het volgende:
Fuck daar gaat me trainie! Hij zou vrijdag gaan poppen.
'Na 18 minuten moest Luciano Canto worden gewisseld. Hij leek een fikse knieblessure te hebben na een botsing met een tegenstander'
Hoelang zal het zijn?+3 ofzo?
quote:[x] minuten zijn er gespeeld en [speler] moet het veld verlaten vanwege een knieblessure.[speler2] neemt zijn positie in. 0,5 - 2, max 3.
ohja das waar ook.quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:58 schreef komrad het volgende:
op fokhattrick.nl staan lijsten met de duur van de blessures
ik hoop op max +1.quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:59 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
knieblessure is juist niks dacht ik
Of heel weinig
[..]
quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:20 schreef pekel het volgende:
52e minuut: Emmen-speler Wietse Kranenbarg loopt aan voor de strafschop, wat doet hij nu? Een stiftertje over het doel, deze jongen heeft duidelijk te veel zelfvertrouwen.
ook gen penaltynemers, en 70ste minuut, nog altijd geen gebeurtenis...quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:19 schreef komrad het volgende:
3-2 nog maar een mijn beste def eraf met een knieblessure
ik heb trouwens ook geen penaltynemers ingesteld
* komrad hoopt
4-1 gewonnen van vbvdegraafschapquote:Op woensdag 11 januari 2006 17:58 schreef pekel het volgende:
2-0 voor, 92% balbezit en de 3de bekerronde is over 45 minuten een feit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |