Omdat ie, ondanks dat ie bestempeld stond als serieus, zich ook wilde laten zien als een pillenslikkende mafkeesquote:
Omdat iedereen dan alleen maar naar z'n tong zou kijken. Z'n haar zou dan niet meer opvallen. Zo deed die vent dat bij de vrouwtjes. Zo slim was 'ie nou.quote:
stoer, wat een bink, mijn heldquote:Op maandag 9 januari 2006 21:58 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Omdat ie, ondanks dat ie bestempeld stond als serieus, zich ook wilde laten zien als een pillenslikkende mafkees![]()
Hij dronk wel 10 ranja, als ie ging stappen![]()
Ranjaquote:Op maandag 9 januari 2006 21:58 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Omdat ie, ondanks dat ie bestempeld stond als serieus, zich ook wilde laten zien als een pillenslikkende mafkees![]()
Hij dronk wel 10 ranja, als ie ging stappen![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 22:02 schreef Nosh het volgende:
Hahaha, ik moet altijd zo lachen om foto's van down-patientjes!
z'n tong is er helemaal schraal vanquote:Op maandag 9 januari 2006 22:04 schreef Reubiereumer het volgende:
ik denk dat-ie van beffen houdt ja
dat is normaal, voel maar eens, jij hebt ook een neus aan de buitenkant van je bakkesquote:Op maandag 9 januari 2006 22:06 schreef juiced het volgende:
Hij laat z'n neus toch ook gewoon zien.
quote:Op maandag 9 januari 2006 22:07 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat is normaal, voel maar eens, jij hebt ook een neus aan de buitenkant van je bakkes![]()
zo leer je nog wat op deze maandag avond van ome klonkquote:
Ja! En daar zit ik dus altijd met m'n vinger in!quote:Op maandag 9 januari 2006 22:11 schreef Klonk het volgende:
[..]
zo leer je nog wat op deze maandag avond van ome klonk![]()
in ome klonk of je neus ?quote:Op maandag 9 januari 2006 22:12 schreef juiced het volgende:
[..]
Ja! En daar zit ik dus altijd met m'n vinger in!![]()
Waarom jat je mijn zin ?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:24 schreef Alexxxxx het volgende:
Einstein is lid op FokWe kennen hem hier als tong80
da's gefotoshoptquote:Op maandag 9 januari 2006 21:38 schreef Klonk het volgende:
Hield ie nou van beffen of wat probeert ie anders duidelijk te maken op deze foto![]()
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |