Voor de duidelijk heid, is dit wel sarcastisch bedoeltTerrorisme,Ik word al bang als ik het woord hoor, telkens als ik naar het nieuws kijk schrik ik weer.
Zoveel mensen die nederland kapot willen maken, zoveel mensen die nederlanders pijn willen doen.
Elke dag is er wel een bommelding, dan is er weer een tas neergelegd, dan zijn er twee arabische mannen die in een wc gaan zitten, ik word er bang van.
Tegenwoordig als ik een burqa zie, vraag ik de mevrouw in kwestie zich te identificeren, doet ze het niet word ik erg bang, wie weet wat eronder die burqa kan zitten? WIE WEET HET?
Tegenwoordig als ik een arabisch uitziende man krampachtig zijn tas zie vasthouden in de trein word ik bang, ik word bang, een arabische man met een tas, In wat voor een zieke wereld leven wij?
Tegenwoordig vindt ik de islam eng, het is een broeikas vol met enge terroristenwervende engerds, de islam is een haat geloof, ik word bang
Gelukkig is er de politiek, die mensen zijn aan de macht gezet om ons te beschermen,
Ze willen ons ook beschermen met al hun macht:
Zij - klootviool, die politiek helpt ons niet maar die willen ons arm maken.
Ik- Doe niet zo naif verdraaid nog aan toe, het terrorisme moet je in de kiem smoren, aanpakken die verdraaide terroristen met hun sektes en enge geloof.
Gelukkig kan ik binnenkort weer stemmen op de mensen in de politiek, dan kies ik iemand die mij goed tegen het kwaad kan beschermen, iemand die charismatisch is, en iemand die mij steun kan bieden in enge donkere tijden als deze,
iemand als....Voor de duidelijk heid, is dit wel sarcastisch bedoelt[ Bericht 1% gewijzigd door Pizzakoppo op 10-01-2006 11:29:41 ]