Ben ik niet met je eens hoor, alleen een key kopen zonder de spel is illegaal. en als je toch de spel erbij wilt kopen dan zoek je dus in feite de spel zelf en niet naar de key.quote:Op maandag 9 januari 2006 19:40 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Toen jij poste was alles nog legaal, nu is er een aanbod van cr*ck bij gezet.
sorry, maar wel leuk plaatjequote:Op maandag 9 januari 2006 21:20 schreef Het_Biertje het volgende:kleed het de volgende eens wat leuker aan zeg
[afbeelding]
smurf!![]()
Dat schiet niet op.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:52 schreef Dizer het volgende:
Of zo een OP plaatje:
[afbeelding]
of zo een:
[afbeelding]
Nee, echter bepaalde drie letter organisatie's uit de jaren 40 ook nietquote:Op dinsdag 10 januari 2006 06:26 schreef Prowl het volgende:
[TK] 18delig pakket cassettes met grandmixen en aanverwanten
Is dat legaal?
Volgens mij snap je niet waar dit topic voor isquote:Op dinsdag 10 januari 2006 06:53 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
Nee, echter bepaalde drie letter organisatie's uit de jaren 40 ook niet![]()
Waar maak je je druk om man, het zijn toch maar een paar bandjes, get a life![]()
dat moest er ff uit
geslotenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 06:26 schreef Prowl het volgende:
[TK] 18delig pakket cassettes met grandmixen en aanverwanten
Is dat legaal?
Triest topic....quote:Op woensdag 11 januari 2006 10:24 schreef Prowl het volgende:
[TK] Laptop Onderdelen!
TS wil minstens 10x meer geld zien voor spullen waar ie 2 euro voor vraagt, richtprijzen verplicht, niet in dit topic schijnbaar
En ts lijkt geen legale versies van games aan te biedenquote:Op woensdag 11 januari 2006 09:55 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
Kan hier niet eens iets aan gedaan worden: [TK] PC Games
Als je door zijn AT's kijkt, zie je dat hij alleen maar op Fok! lijkt te komen om te kopen en verkopen. Daar is op zich niets mis mee. Maar hij komt hier zo weinig dat zijn topics telkens bij iedereen die er gepost heeft diep in de MyAT verdwijnt om dan om de maand eens een keer omhoog te worden gekickt. En daar komt nog bij dat hij helemaal niet reageert op biedingen die er worden gedaan, terwijl hij in de tussentijd nog wel op Fok! is geweest en heeft gepost. Kunnen die topics na een tijdje niet gewoon op slot?
helaas zoiets is niet mogelijk, het is ook niet illegaal om tijdelijk niet te reageren, desondanks zal ik het eens in de gaten houdenquote:Op woensdag 11 januari 2006 09:55 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
Kan hier niet eens iets aan gedaan worden: [TK] PC Games
Als je door zijn AT's kijkt, zie je dat hij alleen maar op Fok! lijkt te komen om te kopen en verkopen. Daar is op zich niets mis mee. Maar hij komt hier zo weinig dat zijn topics telkens bij iedereen die er gepost heeft diep in de MyAT verdwijnt om dan om de maand eens een keer omhoog te worden gekickt. En daar komt nog bij dat hij helemaal niet reageert op biedingen die er worden gedaan, terwijl hij in de tussentijd nog wel op Fok! is geweest en heeft gepost. Kunnen die topics na een tijdje niet gewoon op slot?
ben volgens mij alleen mocht vanmorgen naar de dokter maar ben er nu weerquote:Op woensdag 11 januari 2006 15:45 schreef Prowl het volgende:
Zijn de modjes eigenlijk wel aanwezig?
okquote:Op donderdag 12 januari 2006 08:11 schreef StonedKinG het volgende:
[TK] Laptop Onderdelen!
Mag dicht, open wel een nieuw, beter topic.
ik kijk het vanavond even na (thuis)quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:54 schreef Dinamiet het volgende:
Ik had even een vraag over de org.one bandjes...
hoe staat het daarmee? Het is inmiddels al n half jaar geleden dat ik heb betaald, en nog altijd niets ontvangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |