Bij begint hij pas hoorquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:03 schreef Prowl het volgende:
[GEZ] Laptop Harde schijf
Inmiddels is vanavond zowat voorbij voor de meeste mensen![]()
Oke, ik wacht af. Zou het helpen als ik betreffende wetsbepaling even quote? Of is het voor de FA's ook meer een gevoelskwestie?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:44 schreef Tobbes het volgende:
Ik snap echt wel dat jullie op Fok! dit soort zaken strak moeten houden. Legaal mag; illegaal mag absoluut niet. De manier waarop mijn Xbox aangepast is; is niet illegaal.
Nee hoor, de wetsbepaling is hier niet relevant. Het is vrij simpel: er mag van alles wel en van alles niet van de wet. Om het niet onnodig ingewikkeld te maken en te vervallen in 'bedekte termen-spelletjes' of discussies waar we geen van allen expert in zijn, is de regel op V&A dat alleen originele consoles (en zo nog wat van die zaken) mogen worden aangeboden.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:46 schreef Tobbes het volgende:
Oke, ik wacht af. Zou het helpen als ik betreffende wetsbepaling even quote? Of is het voor de FA's ook meer een gevoelskwestie?
Schrijf een briefje en sluit ¤¤¤ inquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:50 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ik eis dat dat topic weer open gaat ElisaB!
You are missing the pointquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:51 schreef Tobbes het volgende:
Maar het in het topic besprokene = 100% safe.
Bij wijze van 'lijn': dit staat erover in de GAM-FAQ:quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:46 schreef Tobbes het volgende:
Oke, ik wacht af. Zou het helpen als ik betreffende wetsbepaling even quote? Of is het voor de FA's ook meer een gevoelskwestie?
Komt op hetzelfde neer.quote:Alles met betrekking tot het (laten) ombouwen van je console. We weten dat dit niet per definitie illegaal hoeft te zijn (je kunt het bijvoorbeeld doen om importgames te spelen), maar omdat dit een grijs gebied is hebben we besloten om dit soort zaken niet in Games & Consoles te bespreken. De goede lijden dus helaas onder de kwaden.
Maar mijn console IS origineel. Er is echter het een en ander aan software geinstalleerd.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
You are missing the point
Als we het houden op originele consoles, dan is er geen vuiltje aan de lucht. Hebben we niet over elke soort van aanpassing een discussie, is er geen onenigheid over 'waarom hij wel en ik niet' en is het voor iedereen duidelijk en helder waar de grens ligt.
Kul.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Bij wijze van 'lijn': dit staat erover in de GAM-FAQ:
[..]
Komt op hetzelfde neer.
En hier betreft het het doen uitwisselen van hardware. We bevinden ons niet in GAM, maar in V&A en in de FAQ van V&A staat iets vergelijkbaars.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:55 schreef Tobbes het volgende:
Kul.
Daar betreft het het uitwisselen van ervaringen met modden etc. waardoor de lijn legaal/illegaal veel eerder overschreden wordt. Hier gaat het om een vasstaand feit.
En daarnaast bevinden we ons niet in GAM.
Op safe spelen in welk opzicht? De wet ansich? Of normvervaging op Fok!?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:56 schreef nikky het volgende:
Wij willen het niet hebben op fok. Wat is daar nou zo moeilijk aan te begrijpen. Wij willen op safe spelen en misschien is daar nu helaas iemand de dupe er van geworden.
Er zijn genoeg veillingsites waarbij men kan verkopen.
even postje boven je kijkenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En hier betreft het het doen uitwisselen van hardware. We bevinden ons niet in GAM, maar in V&A en in de FAQ van V&A staat iets vergelijkbaars.
Whatever; als de FA's er anders over denken, ben je de eerste die het hoort![]()
Psies! En die hebben we nietquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:58 schreef Tobbes het volgende:
Maar goed...dan zouden jullie een jurist in dienst moeten nemen![]()
Precies, en dat gaat niet gebeuren en zul je het met onze regels moeten stellen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:58 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Op safe spelen in welk opzicht? De wet ansich? Of normvervaging op Fok!?
In geval 1 speel je op safe. In geval 2 kun je een hele simpele norm stellen. Wat niet illegaal is mag, wat dat wel is mag niet en wordt hard gestrafd.
Maar goed...dan zouden jullie een jurist in dienst moeten nemen![]()
Ik had het al gezienquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:58 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
even postje boven je kijken
Oke, ik begrijp het maar vind het niet helemaal rechtvaardig. Maar goed; ik heb het te accepterenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:59 schreef nikky het volgende:
[..]
Precies, en dat gaat niet gebeuren en zul je het met onze regels moeten stellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |