Dan krijg je er nog eentje!quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:23 schreef ElisaB het volgende:
(en je TT heb ik net ook even aangepast)
Nou, ga dr een kopen danquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:47 schreef Geqxon het volgende:
Ik had anders toch echt intresse in die SCART-kabel hoor
Met de nadruk op had
Mag jij weer op fok?quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:10 schreef Geqxon het volgende:
Ja maar Furious verkocht hem dus
Tenminste, dat dacht ik
Nogal jaquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:57 schreef SolidasRock het volgende:
[GEZ] Leuke 2.1 Speakers PC
Url verneukt het beeld...
I did stupid, believe you me... Handel mag niet, daar was geen discussie over. Maar ik had best ff contact op kunnen nemen voor een goed gesprek. Which I didn't. Geen goede reden voor; gewoon niet nagedacht, druk, kort door de bocht, grote stappen snel thuis, bla bla, Yin Yang...quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:41 schreef Dizer het volgende:
Waarom moet jij je nou je excuses aanbieden? Nergens voor nodig hoor
Yada yada... laten we erover ophoudenquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
I did stupid, believe you me... Handel mag niet, daar was geen discussie over. Maar ik had best ff contact op kunnen nemen voor een goed gesprek. Which I didn't. Geen goede reden voor; gewoon niet nagedacht, druk, kort door de bocht, grote stappen snel thuis, bla bla, Yin Yang...
Dit vraagt om een banquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:17 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]vergeten dat dit MIJN topic is en dat hier gebeurt wat ik wil
![]()
?/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |