abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 januari 2006 @ 20:55:18 #1
129276 GSi
Sluit af met een hekje.
pi_33880072
Alsof ik moet geloven dat een verlepte 40 plusser compleet eigenhandig een nieuw soort vitamine ontdekt in haar eigen keukenkastje. Ze doet zeker het keukenkastje open en denkt "Hej, wat ontdek ik nou! een nieuwe vitamine!! Die vitaminezooi werkt voor geen kut, gewoon fruit eten.

Of dat domme wijf wat de hele dag al last heeft van haar maag. Komt der man thuis. Trekt ie uit een fokking KEUKENKASTJE, waar dat domme wijf al de hele dag staat te koken een doosje met Rennie! Hier schat, dat helpt. Als ze zelf ff op zoek was gegaan had ze hem zelf wel gevonden!

En dan die malloot op die boot die last krijgt van zijn schouder. Hij loopt te draaien aan die lier totdat zijn arm uit de kom schiet, vind je het gek dat dat pijn doet. Huppa ff een pilletje en weer draaien aan de lier. Lekker de symptomen negeren en lekker doorhengsten, daar word je arm vast wel beter op.

Of een flesje wat 50% van je dagelijkse fruitbehoefte voldoet. Hoe kan plastic nou goed voor je zijn. Het gaat er toch om wat er in het flesje zit? Zeg dan "De vloeistof die zich bevind in deze fles is 50% van je bla bla bla". Straks gaan mensen het flesje opeten in de waan dat het zgn. goed voor je is.
Ik wil je naast mij op de bank, tegen mij aan. Alsof ik een kat op mijn schoot heb, maar het niet erg vind dat ik op dat moment niet bij de chips kan en je lekker laat liggen.
pi_33880271
pi_33880309
quote:
Of een flesje wat 50% van je dagelijkse fruitbehoefte voldoet. Hoe kan plastic nou goed voor je zijn. Het gaat er toch om wat er in het flesje zit? Zeg dan "De vloeistof die zich bevind in deze fles is 50% van je bla bla bla". Straks gaan mensen het flesje opeten in de waan dat het zgn. goed voor je is.
FAN-TAS-TISCH!!!!!
Brutal. Fucking. Metal.
pi_33880467
whahahahahahahahahhaahaha ... respect
  Lieve Belg maandag 9 januari 2006 @ 21:04:23 #5
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_33880565
quote:
Op maandag 9 januari 2006 20:55 schreef GSi het volgende:

Dan zou jij volgens mij wel de eerste zijn
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_33880650
quote:
Stomme kutreclames. Ze denken zeker dat ik dom ben!
niet geheel ten onrechte als ik je postgeschiedenis zo doorspit
pi_33880780
en dan je naam! CSI, maar dan nét niet

lach me rot als het een typefout was
  maandag 9 januari 2006 @ 21:10:18 #8
137690 Pizzahut
Het Bora Bora Gebergte
pi_33880880
moet je het flesje dan niet opeten?
Disturbed Mind
Het leven: Soms ben je de duif, soms het standbeeld.
pi_33880998
Ja, of wat dacht je van computers met digital power. Computers zijn per definitie digitaal, zak hooi!
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_33881791
En alsof miljarden "goede" bacteriëen in een flesje goede reclame is voor je product..
pi_33881841
Het feit dat je er hier een topic over opent bewijst wel weer het succes van de reclames.
pi_33893785
Muhahahahhaha jij KIJKT serieus naar reclames?
  FOK!fotograaf dinsdag 10 januari 2006 @ 08:39:40 #13
18921 freud
Who's John Galt?
pi_33893800
quote:
Op maandag 9 januari 2006 21:08 schreef Thrilled het volgende:
en dan je naam! CSI, maar dan nét niet

lach me rot als het een typefout was
GSi dat zijn foute Opels voor mensen die stoer willen doen met een auto maar geen geld hebben voor een echte .
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_33893830
Zelfde met van die zalf met 'een kwart hydraterende creme' ofzo. Wat bedoelen ze? Waarschijnlijk dat die zalf uit een kwart hydraterende creme bestaat, maar zeg dat dan. Nu kan het overkomen alsof die creme je huid maar voor een kwart hydrateert? Waarom een kwart? Wat gebeurt er anders?
pi_33893857
Talpa!
  dinsdag 10 januari 2006 @ 08:51:54 #16
131306 Vipers
Zei ik toch!!
pi_33893935
Haha, neem eens een cursus zappen .
Verder geweldig je inzicht in de reclame wereld
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander
Ik zeg maar zo: ik zeg maar niets! Want als ik toch wat zeg, zeg je toch: wat zeg je?
  dinsdag 10 januari 2006 @ 10:15:05 #17
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_33895204
quote:
Op maandag 9 januari 2006 20:55 schreef GSi het volgende:
Of dat domme wijf wat de hele dag al last heeft van haar maag. Komt der man thuis. Trekt ie uit een fokking KEUKENKASTJE, waar dat domme wijf al de hele dag staat te koken een doosje met Rennie! Hier schat, dat helpt. Als ze zelf ff op zoek was gegaan had ze hem zelf wel gevonden!
't Lullige is dat ze zws dat glas zelf uit dat kastje heeft gepakt, waar die man later dat doosje uithaald. Echt opzoek had ze niet hoeven gaan. Gewoon even de ogen open wassen zou voldoende zijn geweest
(Un)masking for the greater good.
pi_33985792
Om een of andere onbegrijpelijke reden heb ik me dood zitten lachen om de OP.

Maar over welke reclame gaat dat met die vitaminen in het keukenkastje? Die heb ik nog nooit gezien volgens mij.
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')