Alsof ik moet geloven dat een verlepte 40 plusser compleet eigenhandig een nieuw soort vitamine ontdekt in haar eigen keukenkastje. Ze doet zeker het keukenkastje open en denkt "Hej, wat ontdek ik nou! een nieuwe vitamine!! Die vitaminezooi werkt voor geen kut, gewoon fruit eten.
Of dat domme wijf wat de hele dag al last heeft van haar maag. Komt der man thuis. Trekt ie uit een fokking KEUKENKASTJE, waar dat domme wijf al de hele dag staat te koken een doosje met Rennie! Hier schat, dat helpt. Als ze zelf ff op zoek was gegaan had ze hem zelf wel gevonden!
En dan die malloot op die boot die last krijgt van zijn schouder. Hij loopt te draaien aan die lier totdat zijn arm uit de kom schiet, vind je het gek dat dat pijn doet. Huppa ff een pilletje en weer draaien aan de lier. Lekker de symptomen negeren en lekker doorhengsten, daar word je arm vast wel beter op.
Of een flesje wat 50% van je dagelijkse fruitbehoefte voldoet. Hoe kan plastic nou goed voor je zijn. Het gaat er toch om wat er in het flesje zit? Zeg dan "De vloeistof die zich bevind in deze fles is 50% van je bla bla bla". Straks gaan mensen het flesje opeten in de waan dat het zgn. goed voor je is.
Ik wil je naast mij op de bank, tegen mij aan. Alsof ik een kat op mijn schoot heb, maar het niet erg vind dat ik op dat moment niet bij de chips kan en je lekker laat liggen.