quote:Op maandag 9 januari 2006 21:17 schreef Biogarde het volgende:
Pinda-allergie![]()
Heb op televisie weleens gezien, dat dat dodelijk kan zijn![]()
Ik moest lachenquote:Op maandag 9 januari 2006 21:33 schreef RedDevil085 het volgende:
Ze zijn idd best ok... Zeker bij een pinteman of twee. Maar allergisch voor pinda's zijn is behoorlijk kut... gelukkig dat jij het maar bent.
quote:Een pinda-allergie, bijvoorbeeld, kan bij het eten van zeer kleine. hoeveelheden al
dodelijk zijn
TVPquote:Op maandag 9 januari 2006 21:37 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Totdat ik morgen een nieuwsbericht ben: Overlijdensgeval na eten pinda's...
Idd, dan gooi ik er ook nog een OMGLOL tegen aan.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:37 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Totdat ik morgen een nieuwsbericht ben: Overlijdensgeval na eten pinda's...
Aan jou de eer.. ik zal je er gaan bedanktenquote:Op maandag 9 januari 2006 21:43 schreef Biogarde het volgende:
Ik heb een leven gered![]()
Topic is wel op z'n plaats![]()
Persoonlijk heb ik liever dat jij hem doet openenquote:Op maandag 9 januari 2006 21:43 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Aan jou de eer.. ik zal je er gaan bedankten![]()
Nog een voorkeur wáár ik hem open?quote:Op maandag 9 januari 2006 21:46 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Persoonlijk heb ik liever dat jij hem doet openen![]()
Krijg ik geen kut-topique naam![]()
ONZquote:Op maandag 9 januari 2006 21:47 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Nog een voorkeur wáár ik hem open?
Gerepareerd alweerquote:Op maandag 9 januari 2006 22:36 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ben ik de enige die hier geen posts ziet? Nou ja, hoe dan ook, best lekkere nootjes.
Duidelijk. Wat was de oorzaak?quote:
Zat een post tussen die een fout in de JavaScript veroorzaakte. Is een bekende fout trouwens die wel vaker voorkomt. Maargoed, hij doet het weer dus graag weer ontopic verder.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:50 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Duidelijk. Wat was de oorzaak?
Ik heb hier een lege zak liggen, gisteren smaakten ze weer prima.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:53 schreef Bigs het volgende:
Ik weet dat het lullig is en dat het eigenlijk overbodig is om hier te melden.. maar die dingen zijn inderdaad wel ontzettend lekker!
quote:Op maandag 9 januari 2006 21:30 schreef Thrilled het volgende:
Damn, heb het zakje maar weggeven, bedankt!
Sadistquote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:30 schreef DeTolk het volgende:
Doosje supertijgers opentrekt
Die zijn er toch nog steeds?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:47 schreef Drifter__ het volgende:
VRAAGJE!!
Waar zijn die tijgernootjes met de Saté smaak gebleven ??![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |