De VS zie ik niet al te hoge ogen gooien, toch hebben ze best een aardig team. Chris Chelios: 1/25/1962quote:Op maandag 9 januari 2006 20:36 schreef pfaf het volgende:
Ah, jij bent zeker voor de VS?
Finland, Zweden en Tsjechië kunnen weer op m'n sympathie rekenen
Rusland heeft momenteel een jonge talentvolle ploeg. Heeft erg veel potentie maar mist misschien nog wat ervaring.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:27 schreef tong80 het volgende:
Er spelen tegenwoordig zoveel europeanen in de NHL dat het helemaal niet mneer zeker is dat Canada of Amerika het goud wint.
Is Rusland nog zo sterk al de decenia's hiervoor ?
Toen ging het tussen de Tsjechen en Russen.
Gen Kiprusoff op doel bij Finland?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 03:38 schreef popolon het volgende:
Er is niks met de Zweden, Michigan loves Sweden.
SAVE %: Henrik Lundqvist .929
Zeer goed inderdaad.
Zal me benieuwen hoe rookie goalie Lehtonen het voor Finland gaat doen.
Heb er zin in.
Een van de velen bedoel je. Eigenlijk zijn alleen lange baanschaatsen en kunstschaatsen niet de moeite waard.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 05:17 schreef The_BoezelaaR het volgende:
IJshockey, een van de zeer weinige sporten op de OWS die het kijken meer dan waard zijn. Go Zweden, Go Sundin
Die heeft ivm blessures geloof ik afgezegd.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 08:08 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Gen Kiprusoff op doel bij Finland?
Whehe.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:36 schreef pfaf het volgende:
Ik kan niet wachten op de shoot-outs met Malik.
Ik dacht dat Niitymäki waarschijnlijk de plaats van Kiprusoff zou innemen. Dat betekent dus dat Lehtonen niet eens in Turijn aanwezig zal zijn.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 03:38 schreef popolon het volgende:
Er is niks met de Zweden, Michigan loves Sweden.
SAVE %: Henrik Lundqvist .929
Zeer goed inderdaad.
Zal me benieuwen hoe rookie goalie Lehtonen het voor Finland gaat doen.
Heb er zin in.
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:36 schreef pfaf het volgende:
Ik kan niet wachten op de shoot-outs met Malik.
Lehtonen zat al in de selectie, samen met Fredrik Norrena... Het is dus zeer aannemelijk dat een van die twee de eerste goalie zal worden. En ik denk dat het dan duidelijk Lehtonen gaat worden. De vervanger van Kiprusoff is volgens mij nog niet bekend toch?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:33 schreef JZweeds het volgende:
[..]
Ik dacht dat Niitymäki waarschijnlijk de plaats van Kiprusoff zou innemen. Dat betekent dus dat Lehtonen niet eens in Turijn aanwezig zal zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |