Of je collegekaartquote:Op maandag 9 januari 2006 20:25 schreef Crazykill het volgende:
HAHAHAHAAHAHAHAHHHAAHHHHAAHHAAHHAAHAHAHAHAHAAHA
Stempel met een papiertje en diedingen gaan ook open [afbeelding]
Ik wil mij niet aan dit soort procedures conformeren! Ik zal mij niet laten dwingen een pasje/strippenkaart/stuk karton in mijn jaszak te bewaren!quote:Op maandag 9 januari 2006 20:28 schreef SevenWonders het volgende:
Pfff, die metro's rijden om de haverklap dus niet zeuren als je de volgende moest hebben. Iedereen zonder OV moet stempelen of die OV-chipkaart gebruiken en dat kost ook tijd en had die metro ook niet gehaald, dus nou niet zeuren dat je je ov-kaart helemaal uit je hoesje moest halen om je meto te halen, want dat wist je toen je op weg ging naar de metro ook al.
jah schande!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:05 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik wil mij niet aan dit soort procedures conformeren! Ik zal mij niet laten dwingen een pasje/strippenkaart/stuk karton in mijn jaszak te bewaren!![]()
Ik dacht dat na 'zie ik opeens' de clue van het verhaal al zou komen, maar toch nietquote:Op maandag 9 januari 2006 20:35 schreef MaRySe het volgende:
Toen ik eerst zo met de metro ging in Amsterdam stond er "gesloten"
en ik aaah nee de metro is gesloten
Dus ik zo doorlopen naar de volgende halte.. Zie ik opeens
"gesloten"
en ik kutkutkut... Waren die chip dingen gesloten maar je moest er omheen en dan gewoon stempelen. Ja wist ik veel. Ga nooit met de metro.
Ik ben een pro nu, dus als je ooit hulp nodig hebt bij het openen, dan hoor ik van jequote:
Het is een principekwestie, die poortjes hinderen me in mijn ongestoorde levenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:06 schreef LennyKravitz het volgende:
Komt elke 10 minuten een metro... pfff 't is niet dat je een half uur staat te wachten denk ik...![]()
HOOOO!! wel buiten de spits om dus he!! en ik haat wachtenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:06 schreef LennyKravitz het volgende:
Komt elke 10 minuten een metro... pfff 't is niet dat je een half uur staat te wachten denk ik...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |