Dies lievquote:
Wil jij mijn tubgirl zijn?quote:
Ik ben ietsje ouder toch welquote:
quote:
hou op, please, dat beeld zit nog op mn netvliesquote:Op maandag 9 januari 2006 20:02 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
je wilt je laten onderschijten door mistiek?
Poepsexquote:Op maandag 9 januari 2006 20:02 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Neuh, dat nou ook weer niet. Ik zat meer NSFW hier aan te denken.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:02 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
waar ken k jouw avatar toch vanquote:Op maandag 9 januari 2006 20:02 schreef Chowi het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dít is pas een tubgirl..
Ja ik googlede naar "tubgirl" en toen kwam ik deze tegen.quote:
Die is Friends only, dude!quote:Op maandag 9 januari 2006 20:01 schreef cerror het volgende:
http://www.livejournal.com/users/__sloth
Héhé, wat kunnen Sanne en ik toch geen respect hebben.
euhquote:Op maandag 9 januari 2006 20:05 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Neuh, dat nou ook weer niet. Ik zat meer NSFW hier aan te denken.
Oeps, en Bianca zit te mekkeren dat ik jou haar adres heb gegeven.quote:
Kzie niks?quote:Op maandag 9 januari 2006 20:05 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Neuh, dat nou ook weer niet. Ik zat meer NSFW hier aan te denken.
Je maakt het er niet makkelijker op op deze manier.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:08 schreef Chowi het volgende:
Spaar me een note.
Je mag een klinker draaien.quote:
Gelukkig is morgen het offerfeest!quote:Op maandag 9 januari 2006 20:08 schreef cerror het volgende:
[..]
Oeps, en Bianca zit te mekkeren dat ik jou haar adres heb gegeven.
Ah, geen hotlinkingquote:
Ik ben als user verder kei voortreffelijk. Hm, Tal? RPP?quote:Op maandag 9 januari 2006 20:08 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Je maakt het er niet makkelijker op op deze manier.
Valt me wel een beetje van je tegen Chowquote:Op maandag 9 januari 2006 20:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik ben als user verder kei voortreffelijk. Hm, Tal? RPP?
Als het maar een leuke is.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:10 schreef rompompom het volgende:
[..]
Tof!
Is een leuke single ook goed?
Een foto posten van haar schoonzusje afgelopen zaterdag.quote:
WTFquote:Op maandag 9 januari 2006 20:11 schreef Misstique het volgende:
[..]
Valt me wel een beetje van je tegen Chow![]()
Met mushrooms op. Verboden, doch grappig!quote:Op maandag 9 januari 2006 20:11 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Een foto posten van haar schoonzusje afgelopen zaterdag.
Je had er ook een ban voor kunnen krijgen he.quote:
Minstens!quote:Op maandag 9 januari 2006 20:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
tof waar danquote:Op maandag 9 januari 2006 20:11 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Een foto posten van haar schoonzusje afgelopen zaterdag.
Mijn eetlust is wegquote:
I love you mênquote:Op maandag 9 januari 2006 20:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
kusje danquote:Op maandag 9 januari 2006 20:12 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Je had er ook een ban voor kunnen krijgen he.
Het waren 160×160 pixels, je zag weinig vuigs, en hij was zwaar bewerkt.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:12 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Je had er ook een ban voor kunnen krijgen he.
Agreed. 14.magicmushroomsquote:Op maandag 9 januari 2006 20:14 schreef rompompom het volgende:
[..]
Bloedend hart van De Dijk, momenteel. 14.aorta
Ik ben altijd online voor iedereen.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:15 schreef rompompom het volgende:
[..]
Alleen jij kan me helpen!
Maar je bent er niet...
en de vrouw in kwestie was onherkenbaar... middels poep op gezichtquote:Op maandag 9 januari 2006 20:14 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het waren 160×160 pixels, je zag weinig vuigs, en hij was zwaar bewerkt.
ik kijjk eens dooor de raameennn en ik krab wat aan men koohoontquote:Op maandag 9 januari 2006 20:15 schreef rompompom het volgende:
[..]
Alleen jij kan me helpen!
Maar je bent er niet...
Maar haar kontgat zelf was netjes schoongemaakt.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:16 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
en de vrouw in kwestie was onherkenbaar... middels poep op gezicht
hebbie jeuk?quote:Op maandag 9 januari 2006 20:17 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
ik kijjk eens dooor de raameennn en ik krab wat aan men koohoont
quote:Op maandag 9 januari 2006 20:16 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik ben altijd online voor iedereen..
Je kentut. 14.HansjePietersequote:Op maandag 9 januari 2006 20:17 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
ik kijjk eens dooor de raameennn en ik krab wat aan men koohoont
Laten we 't overquote:Op maandag 9 januari 2006 20:18 schreef Misstique het volgende:
Kunnen we please ophouden over tubgirl?
Pretty please with a cherry on top?
Agreed. Laten we praten over macaroni.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:18 schreef Misstique het volgende:
Thanxquote:Op maandag 9 januari 2006 20:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
Agreed. Laten we praten over macaroni.
Chowi kent genade.quote:
Ook goedquote:Op maandag 9 januari 2006 20:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
Agreed. Laten we praten over macaroni.
quote:Op maandag 9 januari 2006 20:18 schreef Misstique het volgende:
Ik denk zelf dat jij er beter naar toe kan gaanquote:Op maandag 9 januari 2006 20:20 schreef guitarist.nl het volgende:
spamsletjes, hier hebben ze tmfchat voor hoor, breeezah
Of je negeert 'm gewoon.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:21 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik denk zelf dat jij er beter naar toe kan gaan
quote:Op maandag 9 januari 2006 20:21 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik denk zelf dat jij er beter naar toe kan gaan
pffft oprotten newbiequote:Op maandag 9 januari 2006 20:20 schreef guitarist.nl het volgende:
spamsletjes, hier hebben ze tmfchat voor hoor, breeezah
quote:Op maandag 9 januari 2006 20:19 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Laten we 't overvienettaijs
houden
In 2 of zelfs 3 smaken
I got peace deep in my soulquote:
Sloavinkquote:Op maandag 9 januari 2006 20:22 schreef Chowi het volgende:
Macaroni (Italiaans: Maccheroni) is een holle pasta, verkrijgbaar in diverse vormen. Vooral de korte gebogen buisvorm (de zogenaamde elleboogjes) wordt veel verkocht; andere variëteiten zijn ditalini (uiterst kleine, zeer korte buizen); mostaccioli (lange buizen met diagonale ribbels), penne (grote, rechte buizen die diagonaal zijn afgesneden), rigatoni (gegroefde buizen) en ziti (lange, dunne buizen). Macaroni bevat traditioneel geen eieren.
De macaroni wordt gemaakt van tarwemeel-gries en water. Deze wordt onder hoge druk door een matrijs geperst. De kromme elleboogjes krijgen hun typische kromme vorm doordat de pastasliert middels een scheefgeplaatste ring aan een zijde worden afgeremd.
De pasta is hol, omdat de kooktijd anders te lang zou worden, en de buitenkant van de pasta dan al gaar is als de binnenkant nog hard is.
De meeste macaroni wordt bijna twee keer zo groot tijdens het koken. De Italianen zelf kennen het woord en het product macaroni niet, het woord macaroni komt vanuit een Italiaans dialect, hoogst waarschijnlijk vanuit Sicilië, bij de Italianen is maccheroni (makkî-ronie) juist weer een soort spaghetti.
quote:
Ik heb t met smaak doorgelezenquote:Op maandag 9 januari 2006 20:27 schreef Chowi het volgende:
Ja natuurlijk, negeer het verhaal over de macaroni maar. Meer dan vier regels, véél teveel tekst. Ja, tuurlijk, waarom zouden we het lezen? We hebben het toch allemaal al zo druk met praten over naaktfoto's van Yvonne. Negeer de macaroni maar gewoon hoor. Alsof het niets is.
/squelch maccheroniquote:Op maandag 9 januari 2006 20:27 schreef Chowi het volgende:
Ja natuurlijk, negeer het verhaal over de macaroni maar. Meer dan vier regels, véél teveel tekst. Ja, tuurlijk, waarom zouden we het lezen? We hebben het toch allemaal al zo druk met praten over naaktfoto's van Yvonne. Negeer de macaroni maar gewoon hoor. Alsof het niets is.
quote:
Cervesaquote:Op maandag 9 januari 2006 20:26 schreef rompompom het volgende:
[..]
Macaroni!
Viennetta!
Pizza!
Pattata!
Biera!
Heldin.quote:
Tegen wie heb je het in godesnaam?quote:Op maandag 9 januari 2006 20:28 schreef dazzled het volgende:
sander,, al sof gedaan? hehe
Zo ben ikquote:
Gij barbaar! Op de brandstapel met u.quote:
Zijn alter ego.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:30 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Tegen wie heb je het in godesnaam?
quote:Op maandag 9 januari 2006 20:30 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
ik dacht je houd wel van een beetje kinky
Me gusta la mar, me gustas tu.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:32 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Hans te quiero con todos mi corazon
Ik brand slecht. Ik heb het zelf meermalen gepoogd, weliswaar niet bewustquote:Op maandag 9 januari 2006 20:31 schreef Chowi het volgende:
[..]
Gij barbaar! Op de brandstapel met u.
En die PI erbij!quote:Op maandag 9 januari 2006 20:32 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Hans te quiero con todos mi corazon
Een scheutje benzine moet wonderen verrichten, gok ik zo.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:35 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik brand slecht. Ik heb het zelf meermalen gepoogd, weliswaar niet bewust
wtf?quote:Op maandag 9 januari 2006 20:33 schreef Chowi het volgende:
[..]
Me gusta la mar, me gustas tu.
Que voy a hacer,
je ne sais pas
Que voy a hacer
Je ne sais plus
Que voy a hacer
Je suis perdu
Que horas son, mi corazn
Ken je dat liedje van Manu Chao niet?quote:
Ken je klassiekersquote:
Ja kus hem ook maar, ze noemen je toch al hoer!quote:Op maandag 9 januari 2006 20:38 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Darling.... kiss me.... tender....
Nocturnesquote:
Onze BeFsletquote:Op maandag 9 januari 2006 20:38 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja kus hem ook maar, ze noemen je toch al hoer!.
Oh, die.quote:
I'd say.quote:
maar schatjequote:Op maandag 9 januari 2006 20:38 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja kus hem ook maar, ze noemen je toch al hoer!.
quote:
ja duh ik blijf net zolang doorgaan tot ik die Tag hebquote:
Ik heb m'n hand al eens in de fik gehad met terpetinequote:Op maandag 9 januari 2006 20:36 schreef Chowi het volgende:
[..]
Een scheutje benzine moet wonderen verrichten, gok ik zo..
Me gustas marijuana, me gustas tuquote:Op maandag 9 januari 2006 20:37 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ken je dat liedje van Manu Chao niet?
Zachtjes danquote:Op maandag 9 januari 2006 20:38 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Darling.... kiss me.... tender....
je wil te graagquote:Op maandag 9 januari 2006 20:41 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
ja duh ik blijf net zolang doorgaan tot ik die Tag heb!
quote:
Het stukje wat je het beste bijblijft hè.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:41 schreef rompompom het volgende:
[..]
Me gustas marijuana, me gustas tu
Dat heb je al eens vaker gezegd!quote:
oja misschien moet ik ook maar een ouwe hoer zijn en FA's gaan neukenquote:
Een man met smaakquote:
Fiets naar Peking man.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:42 schreef Duncan-Death het volgende:
Ben nu beneden met pa naar Katie Melua aan het luisteren.
Top muziek moet ik zeggen. 14.toi
Het is memorabelquote:Op maandag 9 januari 2006 20:43 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het stukje wat je het beste bijblijft hè..
En ik danquote:Op maandag 9 januari 2006 20:44 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
oja misschien moet ik ook maar een ouwe hoer zijn en FA's gaan neuken
A ella le gusta la gasolina (Dame mas gasolina!)quote:Op maandag 9 januari 2006 20:36 schreef Chowi het volgende:
[..]
Een scheutje benzine moet wonderen verrichten, gok ik zo..
I say!!! I resemble that remark!!quote:Op maandag 9 januari 2006 20:44 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Ik haat dat nummer, naja, zover je het muziek kan noemen.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:45 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
A ella le gusta la gasolina (Dame mas gasolina!)
Como le encanta la gasolina (Dame mas gasolina!)
Stuur maar een foto van je tieten via mail.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:44 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
whehehequote:Op maandag 9 januari 2006 20:45 schreef Misstique het volgende:
[..]
I say!!! I resemble that remark!!![]()
Dat is een lelijk top 40 nummer.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:45 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
A ella le gusta la gasolina (Dame mas gasolina!)
Como le encanta la gasolina (Dame mas gasolina!)
Beijing.quote:
The Camptown racetrack's five miles longquote:Op maandag 9 januari 2006 20:45 schreef Misstique het volgende:
[..]
I say!!! I resemble that remark!!![]()
I'm a rooster!!!quote:Op maandag 9 januari 2006 20:50 schreef Dagonet het volgende:
[..]
The Camptown racetrack's five miles long
okeeujj komt eraaaannnquote:Op maandag 9 januari 2006 20:46 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Stuur maar een foto van je tieten via mail.
I'm a chicken hawk!quote:
quote:
Wel de jouwe he, dus er moet wel iets van bewijs bij zitten, schrijf m'n nick er maar overheen.quote:
Tagje hebben?quote:Op maandag 9 januari 2006 20:52 schreef Chowi het volgende:
[..]. Wat makkelijk is dat als FA zijnde!
quote:
Ik wil "heilige maagd" als tag!!!11111quote:Op maandag 9 januari 2006 20:55 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je weet toch wel welke dat gaat worden hè?
No chance in hellquote:Op maandag 9 januari 2006 20:56 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik wil "heilige maagd" als tag!!!11111.
+ ln5.6722 vaagquote:Op maandag 9 januari 2006 20:56 schreef Sjowhan het volgende:
Soms ben ik blij dat ik een vent ben, soms zo makkelijk te beinvloeden door vrouwen
quote:
Weinig effect bij gmail, ik weet wel wát ik typquote:
quote:Op maandag 9 januari 2006 20:56 schreef Chowi het volgende:
[..]
Van beide woorden in die tag wil ik graag bewijs.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:56 schreef Chowi het volgende:
[..]
Webmail is voor mietjes.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Weinig effect bij gmail, ik weet wel wát ik typ
Hoe moet ik nou weer bewijzen dat ik heilig ben?quote:Op maandag 9 januari 2006 20:59 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Van beide woorden in die tag wil ik graag bewijs..
Je hebt niet meer genoeg aan mijquote:Op maandag 9 januari 2006 21:00 schreef Dagonet het volgende:
doodah, doodah.
heb je mn tieten al binnen dagooooo??quote:Op maandag 9 januari 2006 21:00 schreef Dagonet het volgende:
doodah, doodah.
Ik heb mail van bizznitch, maar die geloof ik niet.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:59 schreef Chowi het volgende:
Is ie al binnen Dago?
en hoe wil jij bewijzen dat je maagd bentquote:Op maandag 9 januari 2006 21:00 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hoe moet ik nou weer bewijzen dat ik heilig ben?.
Meer dan genoegquote:
tsss ik heb gewoon grote lekkere tetten geloof je dat nietquote:Op maandag 9 januari 2006 21:02 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik heb mail van bizznitch, maar die geloof ik niet.
Dan kan je het hier wel posten. Dan kan Sjow het eventueel bevestigenquote:Op maandag 9 januari 2006 21:02 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik heb mail van bizznitch, maar die geloof ik niet.
Waarom zit je dan iedereen hier om tietenmails te vragen? Heh? Heh? HEH???quote:
Ik hoef al die zooi niet op m'n provideradres of m'n eigen domeinmail binnen. Krijg een mail of veertig per dag ofzo, voor het forum.quote:
Ach, mannen kijken pron, get over it.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:03 schreef Misstique het volgende:
[..]
Waarom zit je dan iedereen hier om tietenmails te vragen? Heh? Heh? HEH???
je bent te oud get over itquote:Op maandag 9 januari 2006 21:03 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik dacht dat Dago anders wasquote:Op maandag 9 januari 2006 21:04 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ach, mannen kijken pron, get over it.
Da's wel enigszins begrijpelijk jaquote:Op maandag 9 januari 2006 21:04 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik hoef al die zooi niet op m'n provideradres of m'n eigen domeinmail binnen. Krijg een mail of veertig per dag ofzo, voor het forum.
Omdat jij *daar bent en ik ben *hier.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:03 schreef Misstique het volgende:
[..]
imap is zo makkelijk.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:04 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik hoef al die zooi niet op m'n provideradres of m'n eigen domeinmail binnen. Krijg een mail of veertig per dag ofzo, voor het forum.
Slap excuusquote:Op maandag 9 januari 2006 21:05 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Omdat jij *daar bent en ik ben *hier.
Jij blijft ook terug komen he newbiequote:Op maandag 9 januari 2006 21:05 schreef Duncan-Death het volgende:
Wat een geslettebak hier zeg.
Vrouwen ookquote:Op maandag 9 januari 2006 21:04 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ach, mannen kijken pron, get over it.
quote:Op maandag 9 januari 2006 21:06 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Jij blijft ook terug komen he newbie
quote:Op maandag 9 januari 2006 21:06 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Jij blijft ook terug komen he newbie
Ik kijk heul geen pron. Tenzij we het eerst zelf maken.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:05 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik dacht dat Dago anders was![]()
Desillusie alom 13.gif
Mwach, ik zou het woord slap niet in de mond nemenquote:
quote:Op maandag 9 januari 2006 21:08 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik kijk heul geen pron. Tenzij we het eerst zelf maken..
Ik normaal ook nietquote:Op maandag 9 januari 2006 21:10 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Mwach, ik zou het woord slap niet in de mond nemen
Jezus, hier kan je ook weer zoveel fouts bij zeggenquote:Op maandag 9 januari 2006 21:10 schreef Dagonet het volgende:
[..]
ik wel das grappigquote:Op maandag 9 januari 2006 21:10 schreef Dagonet het volgende:
[..]
met een potje bier mag ik hopen?quote:Op maandag 9 januari 2006 21:13 schreef rompompom het volgende:
Ik ga een potje DVD-staren.
Tot later, en ook.
Ik doe niet aan filesharen, common knowledge.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:13 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
* Sjowhan dacht dat hij in Homegrown.Video.669.XXX.DVDRip.XviD-dago zag
Krijg je de kans niet toe.quote:
quote:Op maandag 9 januari 2006 21:13 schreef rompompom het volgende:
Ik ga een potje DVD-staren.
Tot later, en ook.
Hmm k..quote:Op maandag 9 januari 2006 21:15 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik doe niet aan filesharen, common knowledge.
Ashlee Simpson schijnt ook een sextape van te zijn uitgelekt, om het iets meer 21e eeuws te houden.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:19 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hmm k..
Je bent dan tafarelen zoals pamela a. voor, goed plan
Verkeerde, je bedoeldequote:
Oh?quote:Op maandag 9 januari 2006 21:20 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ashlee Simpson schijnt ook een sextape van te zijn uitgelekt, om het iets meer 21e eeuws te houden.
Hoe lief, je kan fotoshoppen!quote:
Blijven de jouwe?quote:
Oh, wacht. *google erbij pakt.quote:
geleuf ik nietquote:Op maandag 9 januari 2006 21:26 schreef Chowi het volgende:
Mijn tieten zijn trouwens al heel fok over geweest, for the record.
Mag ik dat persoonlijk komen testen?quote:Op maandag 9 januari 2006 21:27 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
maar het was wel mn eigen tiet hoor echtwaar!
weljaquote:Op maandag 9 januari 2006 21:31 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Mag ik dat persoonlijk komen testen?
Ik bedoelde toch eigenlijk meer ongeklede titten.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:34 schreef Chowi het volgende:
Je hebt mail, Dago.
Macaroni voor jou meenemenquote:Op maandag 9 januari 2006 21:36 schreef Chowi het volgende:
Sjow, ik zweer het je.
FA's.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:37 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik bedoelde toch eigenlijk meer ongeklede titten.
ze zijn hugequote:Op maandag 9 januari 2006 21:39 schreef Chowi het volgende:
Tal is jaloers op mijn tieten.
quote:Op maandag 9 januari 2006 21:44 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Jouwe zijn perfect om tegenaan te liggen![]()
[insert semi-grappige opmerkingen nu]quote:Op maandag 9 januari 2006 21:38 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
godverdommeik kick op chinees eten nou en
!
we misten je alquote:Op maandag 9 januari 2006 21:51 schreef Misstique het volgende:
ik ben er wel nog
Ik mis jou ook wel hoor chowwiiiiiquote:Op maandag 9 januari 2006 21:58 schreef Chowi het volgende:
Ik mis mij ook wel eens.
Toch nog iemand.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:01 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik mis jou ook wel hoor chowwiiiii![]()
Ik mis je in m'n mailboxquote:Op maandag 9 januari 2006 21:58 schreef Chowi het volgende:
Ik mis mij ook wel eens.
Ja.. jij wel jaquote:
Je zou genoegen moeten nemen met wat ik je stuurde. Het is bést fap-baar, Dago!quote:
Is dat die éne foto?quote:Op maandag 9 januari 2006 22:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je zou genoegen moeten nemen met wat ik je stuurde. Het is bést fap-baar, Dago!
Jij hebt niks van mij.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:07 schreef cerror het volgende:
[..]
Is dat die éne foto?
Zoja, niet echt.
Heulig wel.quote:
Hoe dat dan?quote:
Niet echt.quote:
vind je 't gek, je bent de nacht ervoor opgeblevenquote:Op maandag 9 januari 2006 22:22 schreef Janetje het volgende:
In slaap vallen zuigt...
Minders...quote:Op maandag 9 januari 2006 22:28 schreef Janetje het volgende:
GVD morgen 8 uur op voor de electricien...
Ik moet 6 uur al op. Dus.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:28 schreef Janetje het volgende:
GVD morgen 8 uur op voor de electricien...
Krul.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:43 schreef the900 het volgende:
Beertje is back.
Neuh, ik zie dat echt nietquote:Op maandag 9 januari 2006 22:46 schreef the900 het volgende:
Doet die robot nou een hitlergroet?
Topic killerquote:Op maandag 9 januari 2006 22:46 schreef the900 het volgende:
Doet die robot nou een hitlergroet?
omdat je een sadist bent?quote:Op maandag 9 januari 2006 23:23 schreef cerror het volgende:
Waarom moet ik lachen als de paralympics er zijn?
Tja, dat kan....quote:
Het was best prettig!quote:Op maandag 9 januari 2006 22:22 schreef Janetje het volgende:
In slaap vallen zuigt...
Nope GJ, maar dat is meestal zo.quote:Op maandag 9 januari 2006 23:31 schreef dazzled het volgende:
gaat het hier nog ergens over?
quote:Op maandag 9 januari 2006 23:33 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
jaja, ik weet dat je vannacht door mijn intonatie weer wakker werd
welke kant??quote:Op maandag 9 januari 2006 23:39 schreef cerror het volgende:
Öh gaan we weer die kant op?
Van dat subtiel lullen over sex?quote:
quote:
Daar gaat het helemaal niet over, dus jullie praten poep.quote:Op maandag 9 januari 2006 23:43 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Die dus VM, en dat is best irritant.
eenschquote:Op maandag 9 januari 2006 23:45 schreef rompompom het volgende:
[..]
Daar gaat het helemaal niet over, dus je praat poep.
Het is vaak zat wel zo, en het wordt steeds minder grappig (en als ik dat zeg is het slecht gesteld)quote:Op maandag 9 januari 2006 23:45 schreef rompompom het volgende:
[..]
Daar gaat het helemaal niet over, dus je praat poep.
Jij, daarentegen, bent immer grappig.quote:Op maandag 9 januari 2006 23:48 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Het is vaak zat wel zo, en het wordt steeds minder grappig (en als ik dat zeg is het slecht gesteld)
Ik ben blij dat je mijn superioriteit inziet.quote:Op maandag 9 januari 2006 23:48 schreef rompompom het volgende:
[..]
Jij, daarentegen, bent immer grappig.
Opgelost, slotje.quote:Op maandag 9 januari 2006 23:50 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je mijn superioriteit inziet.
Zulcks een cliché. Dan liever bakstenen onder hoge druk.quote:
Da's wel pijnlijker inderdaadquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:21 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Zulcks een cliché. Dan liever bakstenen onder hoge druk.
Stenigingsdouche... "eerwraakeditie"quote:
Daghor!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:33 schreef DeLeider het volgende:
Maar dames ende heren, ik geloof dat ik nog wat uurtjes slaap tegoed heb van mezelf. Weltrusten voor later.
mm, ik zou morgen net de stad in voor een mooie burkaquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:29 schreef Janetje het volgende:
[..]
Stenigingsdouche... "eerwraakeditie"
Een goeie burqua is nooit weg...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:35 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
mm, ik zou morgen net de stad in voor een mooie burka![]()
Hou je mond nou es met al die toespelingen op sex!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:35 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
mm, ik zou morgen net de stad in voor een mooie burka![]()
Wel weer een beetje in, gleuf ik!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:37 schreef Janetje het volgende:
[..]
Een goeie burqua is nooit weg...
Maar niet met bloemetjes he? Das zo tacky...
nee, ik wil een blingbling.. zo eentje die glimt en die je in het donker ook ziet!!!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:37 schreef Janetje het volgende:
[..]
Een goeie burqua is nooit weg...
Maar niet met bloemetjes he? Das zo tacky...
Met lampjes...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:39 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
nee, ik wil een blingbling.. zo eentje die glimt en die je in het donker ook ziet!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |