Gewoon je hele kamer aftapen of kitten (wat je liever hebt).quote:Op maandag 9 januari 2006 19:13 schreef LostFormat het volgende:
Zo ja, hoe kan ik dat ding een beetje goed schoonmaken? Heb toen ik hier kwam wonen zo goed als ik kon dat ding uitgezogen maar er tussen in zal nog wel bergen stof hangen. Hoe krijg ik dat weg?
Mwoah, kan wel hiervoor gaan bellen enzo maar zo moeilijk moet dat toch niet zijn om het zelf op te lossen?quote:Op maandag 9 januari 2006 19:16 schreef LudoSanders het volgende:
Maar ff serieus. Neem aan dat je een huisbaas hebt? Bel die ff op, kan hij het regelen bij de woningstichting.
Heeft het niks mee te maken. Hij borrelt sowieso niet.quote:Op maandag 9 januari 2006 19:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
ff ontluchten?
Als je zo'n sleuteltje hebt iig.
Bel iig ff je huisbaas, bellen kan geen kwaad toch? Hij zal dan misschien wel weten wat je eraan kan doen.quote:Op maandag 9 januari 2006 19:17 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Mwoah, kan wel hiervoor gaan bellen enzo maar zo moeilijk moet dat toch niet zijn om het zelf op te lossen?
Het is zo'n dubbele radiator met daartussen zo'n 3cm en daar zit dan ook nog van dat ijzer tussen. Dat is dus met geen mogelijkheid uit te zuigen.quote:Op maandag 9 januari 2006 19:18 schreef _Floddertje_ het volgende:
Mijn kachel heeft een soort rooster bovenop dat je eraf kunt tillen en dan kun je met de stofzuiger dus helemaal binnenin komen. Maar dat hebben wellicht niet alle kachels.
Dat is zooo 2005!quote:Op maandag 9 januari 2006 19:14 schreef BrauN het volgende:
Kut kachel, man.
Zeik niet. Het is duidelijk wat ik bedoel.quote:Op maandag 9 januari 2006 19:22 schreef Wojworshebn het volgende:
Je bedoeld radiator, man leer eens dingen bij de naam noemen met je kachel![]()
Anders pleur je gewoon ff lekker op met je gezeik,manquote:Op maandag 9 januari 2006 19:22 schreef Wojworshebn het volgende:
Je bedoeld radiator, man leer eens dingen bij de naam noemen met je kachel![]()
Volgens mij niet.quote:Op maandag 9 januari 2006 19:23 schreef junkiexp het volgende:
Istie een keer overgeschildert lofo?
Je raam open zetten.quote:Op maandag 9 januari 2006 19:13 schreef LostFormat het volgende:
Hoe krijg ik dat weg?
Al gebeurd. Nu heb ik van die lucht koppijn en alsnog koude poten van de tocht.quote:
Er zijn opzetstukken voor stofzuigers te koop waarmee je er wel tussen kunt komen. Kijk maar eens bij de Mediamarkt, of een Eerste Hulp Bij Onderdelen.quote:Op maandag 9 januari 2006 19:19 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Het is zo'n dubbele radiator met daartussen zo'n 3cm en daar zit dan ook nog van dat ijzer tussen. Dat is dus met geen mogelijkheid uit te zuigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |