Doe het rustig aan.quote:Op maandag 9 januari 2006 19:02 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Optietje neemt. Morgen even met de baas bespreken...
Maak er 30 van en hij is voor jullie. Zeker omdat de toner nog voor 91% vol was toen ik het laatst nakeek, en het een van de laatste metalen printers is, én helemaal nagekeken is onlangs én altijd in een rookvrije omgeving heeft gestaan en goed schoongemaakt is, is ie 30 wel waard.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:24 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Yup. 25 Euri, komen we hem zelf halen
in eerste instantie ga ik accoord met lord_vetinari, mocht dat niets worden, dan is ie voor jou.quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:10 schreef ChrisBoer het volgende:
Voor 40 kom ik hem vanmiddag nog bij je ophalen.
Als je akkoord gaat kun je even maile naar chrisjuh@gmail.com en dan sta ik vanmiddag in Rotterdam.
Mail ontvangen. Ik kan vanaf hier niet terugmailen, maar ik ben om ca 4 uur bij jou.quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:34 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
in eerste instantie ga ik accoord met lord_vetinari, mocht dat niets worden, dan is ie voor jou.
Hang er een extern jedirectje aan en het draait.quote:Op maandag 9 januari 2006 19:05 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Doe het rustig aan.
Overigens zit er niet standaard zo'n LAN-kaartje in, maar die zijn voor 10 euro tweedehands/refurbished te kopen op o.a. Tweakers.
Wel zit er natuurlijk een standaard printeraansluiting op.
mediamarkt lagen ze, 42 euro 55. Mediamarkt Rotterdam that is.quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:10 schreef veldmuis het volgende:
Die goedkope toners van 40 euro, waar haal je die?
Fijn. =).quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:04 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Mail ontvangen. Ik kan vanaf hier niet terugmailen, maar ik ben om ca 4 uur bij jou.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:33 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
mediamarkt lagen ze, 42 euro 55. Mediamarkt Rotterdam that is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |