Eng echt!quote:Op maandag 9 januari 2006 18:59 schreef Herald het volgende:
[..]
[afbeelding]
Job Cohen, held van het jaar 2005
quote:Op maandag 9 januari 2006 19:12 schreef Sadar het volgende:
[afbeelding]
Sorry voor mijn brakke paint skills![]()
ik wou net deze postenquote:
Champignonsquote:
napalm! dat lijkt toch op champignon kijk dan:quote:
Moet ik m'n ogen soms een beetje dichtknijpenquote:Op maandag 9 januari 2006 19:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
napalm! dat lijkt toch op champignon kijk dan:
[afbeelding]
nou ja een beetje dan
neuh ik mep ze wel dichtquote:Op maandag 9 januari 2006 19:54 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Moet ik m'n ogen soms een beetje dichtknijpen![]()
ik probeerde hetquote:Op maandag 9 januari 2006 19:54 schreef Biogarde het volgende:
[..]
en?quote:
vroeger wel!quote:Op maandag 9 januari 2006 19:52 schreef Adfundum het volgende:
Al dat naplm, er staan helemaal geen palmen in dat bos!
chineesquote:Op maandag 9 januari 2006 19:54 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Maar niet sterker dan napalm...quote:Op maandag 9 januari 2006 20:31 schreef cappp het volgende:
Niet, hippies zijn immers veel sterker dan pliesie!
links werken nietquote:Op maandag 9 januari 2006 20:58 schreef vipergts het volgende:
Het Ac 130U spectre gunship kost slechts 72 miljoen dollar. Een koopje als het om het verjagen van hippe die te weinig douchen gaat. Het vliegtuig is uitstekend geschikt voor deze taak door zijn bewapening. Een 25 mm gatling snelvuur kanon en een 40 mm kanon. deze zijn uitermate geschikt om op hippies te schieten. ze zullen het een indrukwekkende ervaring vinden.
voor de bangebroek hippies die zich hebben verscholen in tunnels is er het 105 mm kanon. Dat zal ze leren
[afbeelding]
Deze bemanning is opzoek naar hippies
[afbeelding]
Hier hebben ze hippies gelocaliseerd en vragen deze mensen die kennelijk ook iets tegen douchen hebben vriendelijk om te vertrekken
Dat vraagt de politie zich ook af jaquote:Op maandag 9 januari 2006 21:03 schreef kaspermols282 het volgende:
waarom moeten de hippies nou in de boom zitten
quote:
Dat mag je zelf raden.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:46 schreef PeZu het volgende:
wat voor bom is het?
quote:
TNT (Staat er klein onderin)quote:Op maandag 9 januari 2006 21:46 schreef PeZu het volgende:
wat voor bom is het?
Ik denk dat je nogal wat concurrentie hebt als het om die titel gaat.quote:
zijn mijn creaties niet mooi ofzo?quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:14 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Ik denk dat je nogal wat concurrentie hebt als het om die titel gaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |