2000 netto per maand..quote:Op maandag 9 januari 2006 17:31 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
hoeveel betaald dat nou? ik zoek nog een leuk bijbaantje naast m'n studie
Ja ga wegquote:Op maandag 9 januari 2006 17:33 schreef longinus het volgende:
Een beetje AIVD lekt ook terug, dus nog nieuwtjes
en krijg je ook een premie per radicaliserende Fok!ker? zoals voor dit soort berichten:quote:Op maandag 9 januari 2006 17:32 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
2000 netto per maand..
Ik krijg normaal meer, maar bij deze opdracht is er niet veel gevaar.
quote:Op maandag 9 januari 2006 17:36 schreef mcDavid het volgende:
7 delen salpeter, 1 deel zwavel, 2 delen houtskool.
Ja tuurlijk.quote:Op maandag 9 januari 2006 17:41 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
en krijg je ook een premie per radicaliserende Fok!ker? zoals voor dit soort berichten:
[..]
we hebben afgesproken dat ik 20% krijg voor iedere radicale postquote:Op maandag 9 januari 2006 17:41 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
en krijg je ook een premie per radicaliserende Fok!ker? zoals voor dit soort berichten:
[..]
Ik mail het elke dag gewoon door naar de AIVD.quote:Op maandag 9 januari 2006 17:53 schreef xFriendx het volgende:
Sla je alle gewonnen informatie wel netjes op, bij voorkeur op diskettes...
Lieg niet.quote:Op maandag 9 januari 2006 17:56 schreef mcDavid het volgende:
[..]
we hebben afgesproken dat ik 20% krijg voor iedere radicale post
hahaha wat ben jij opgelicht! ik krijg 30%quote:Op maandag 9 januari 2006 17:56 schreef mcDavid het volgende:
[..]
we hebben afgesproken dat ik 20% krijg voor iedere radicale post
dus dan gooi je je discettes in de prullenbak???quote:Op maandag 9 januari 2006 17:59 schreef the_legend_killer het volgende:
Kijk als het netjes ia aangekomen en vernietig de info die bij mij ligt.
FACK!quote:Op maandag 9 januari 2006 23:29 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Je sarcastisch bedoelde P.I. ontbreekt!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |