Ze moeten sowieso niet zeuren want ik wil hun kutCD's nietquote:Op maandag 9 januari 2006 16:49 schreef Vipers het volgende:
Ok voortaan noemen we je opa. Past beter bij je.![]()
Zei je dat ook, of dacht je dat alleen maar?quote:Op maandag 9 januari 2006 16:47 schreef ThE_ED het volgende:
En dat "jongeman", tsss, dat zegt een bejaarde die je aanspreekt, niet iemand die bijna 10 jaar jonger dan mij is. Voor jou ben ik gewoon "meneer" meisje, wat een opvoeding!
Dat dacht ik alleen maar, wat voor nut heeft het om een gesprek met een meisje van de boekenclub aan te knopen. Ik bedacht me ook pas bij de volgende winkel dat ze me aan had gesproken met "jongeman".quote:Op maandag 9 januari 2006 16:54 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Zei je dat ook, of dacht je dat alleen maar?
lol morgen op het werk even uit testen werk in een supermarkt daar krijg de gehele dag die vraagquote:Op maandag 9 januari 2006 16:54 schreef Camplo het volgende:
Me maat kreeg ook een keer zo'n vraag:
- Mag ik jou wat vragen?
- Als je wil vragen of je me mag pijpen dan wel...
Kenker, nooit zo hard gelachen [afbeelding]
Aanspreken op wangedrag als je je eraan ergert. Dat is belangrijk.quote:Op maandag 9 januari 2006 16:55 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Dat dacht ik alleen maar, wat voor nut heeft het om een gesprek met een meisje van de boekenclub aan te knopen. Ik bedacht me ook pas bij de volgende winkel dat ze me aan had gesproken met "jongeman".
Dat zou ik vooral doen als ik jou was. Je hebt zeker zin in een andere baan?quote:Op maandag 9 januari 2006 16:57 schreef master_X het volgende:
[..]
lol morgen op het werk even uit testen werk in een supermarkt daar krijg de gehele dag die vraag![]()
![]()
Ik zal ook nog zo'n button opdoen van "ik geef een hand"quote:Op maandag 9 januari 2006 16:57 schreef Metal_Mart het volgende:
Aanspreken op wangedrag als je je eraan ergert. Dat is belangrijk.
De maatschappij, dat ben jij.
quote:Op maandag 9 januari 2006 16:59 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ik zal ook nog zo'n button opdoen van "ik geef een hand"
Kom maar. Kan je alleen lang wachten.quote:Op maandag 9 januari 2006 17:00 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ik kom wel kijken als je in zo'n Toga staat, jij deed toch rechten?
Heb je al proefrechtbankje gedaan dan? Of hoeft dat maar bij bepaalde vakkeuzes?quote:Op maandag 9 januari 2006 17:03 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Kom maar. Kan je alleen lang wachten.
Komt nog. Laat ik eerst mn p halen.quote:Op maandag 9 januari 2006 17:04 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Heb je al proefrechtbankje gedaan dan? Of hoeft dat maar bij bepaalde vakkeuzes?
Ja maar dan wordt je door mensen aangesproken die minimaal 70 jaar ouder zijnquote:Op maandag 9 januari 2006 18:06 schreef Maikuuul het volgende:
Dat zeggen ze meestal tegen mij in de C1000
Wtf boeit dat gek
Leuker is:quote:Op maandag 9 januari 2006 16:54 schreef Camplo het volgende:
Me maat kreeg ook een keer zo'n vraag:
- Mag ik jou wat vragen?
- Als je wil vragen of je me mag pijpen dan wel...
Kenker, nooit zo hard gelachen [afbeelding]
Shiiitt, jij bent zeker ook zo iemand die zegt 'looks like someone's got a case of the mondays' Het eerste voorstel was toch duidelijk grappiger!quote:Op maandag 9 januari 2006 19:39 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Leuker is:
- Mag ik jou wat vragen?
- Dat doe je toch al ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |