hoe ziet een citroen eruit als hij ziek is?quote:Op maandag 9 januari 2006 16:01 schreef Bizznitch het volgende:
[afbeelding]
Hoi ik ben een citroen en dit is mijn familie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
toch weer een stukje informatie.quote:Op maandag 9 januari 2006 16:02 schreef KoudeVrouw het volgende:
Oorspronkelijke meneer achter het merk Citroen (met puntjes) heette eigenlijk Citroen (zonder puntjes) en was een Nederlander.
quote:Op maandag 9 januari 2006 16:02 schreef capibar het volgende:
[..]
hoe ziet een citroen eruit als hij ziek is?
nou zoIk moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
«shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
Moet je nagaan, had bijna iedereen in een Zitröne gereden.quote:Op maandag 9 januari 2006 16:03 schreef capibar het volgende:
[..]
toch weer een stukje informatie.
dat vind ik mooi 14.gif
Ah, dat weetje wist ik nog niet.quote:Op maandag 9 januari 2006 16:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
KV.
Het Citroën logo is afgeleid van de tandwielen die meneer Citroen vervaardigde.
Leugens!quote:Op maandag 9 januari 2006 16:18 schreef Lamme_Sterfkanarie het volgende:
hier nog een weetje:
Citroen maakt lelijke kutauto's
Smerige knoflookvretende met een stokbrood onder de arm mime-spelende kutfransen. Dan krijg je als je met een groep zo'n auto maakt en niet met elkaar kunt praten maar met handgebaren duidelijk moet maken wat je wil.
Jij maar denken dat snoek een automerk is.quote:Op maandag 9 januari 2006 16:25 schreef master_X het volgende:
snoek he jullie maar denken dat het een automerk is blijkt het een vis te zijn ....
quote:Op maandag 9 januari 2006 16:18 schreef Lamme_Sterfkanarie het volgende:
hier nog een weetje:
Smerige knoflookvretende met een stokbrood onder de arm mime-spelende kutfransen. Dan krijg je als je met een groep zo'n auto maakt en niet met elkaar kunt praten maar met handgebaren duidelijk moet maken wat je wil.
quote:Op maandag 9 januari 2006 16:18 schreef Lamme_Sterfkanarie het volgende:
hier nog een weetje:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |