Ik vertrouw je wel hoor. Ik moet alleen nog even berekenen wat meer in mijn voordeel komt. Aangezien ik ook nog online wil met het ding.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:32 schreef peristilius het volgende:
Ik zou mij niet vertrouwen hoor.
Maar ik heb serieus nog nooit problemen gehad met dat ding (behalve dat de dual shock dus niet meer werkt), zelfs GTA:SA, het spel dat bij iedereen disc read errors veroorzaakte heeft nooit problemen gehad.
Ken Peri niet maar ik denk niet dat hij je een stink console verkoopt !quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:24 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Zal ik peri dan wel vertrouwen?
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ken Peri niet maar ik denk niet dat hij je een stink console verkoopt !
Fantastisch zegquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:00 schreef H.Flick het volgende:
[afbeelding]
Ik wil dat slime-kussen hebben!!!!
Ik vind tekken ook leuk. Ken er verder niet zo veel maar ga binnenkort een PS2 kopen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:06 schreef Build.1984 het volgende:
Ik heb eindelijk een ps2 gekocht. Met het spel Tekken 4 en heb Burnout 3 en NFS Underground 2 geleend van een kennis. Heb er nog geen seconde spijt van gehad.
Wie weet nog wat leuke spellen? Liefst van rond de 20/30 euro.
Pro evolution soccer, Final Fantasy Xquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:06 schreef Build.1984 het volgende:
Ik heb eindelijk een ps2 gekocht. Met het spel Tekken 4 en heb Burnout 3 en NFS Underground 2 geleend van een kennis. Heb er nog geen seconde spijt van gehad.
Wie weet nog wat leuke spellen? Liefst van rond de 20/30 euro.
Ik noem het gewoon een blauwe buttplug.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:00 schreef H.Flick het volgende:
[afbeelding]
Ik wil dat slime-kussen hebben!!!!
Bij gamespot spel van't jaar qua spelgeluid geloof ik... en aangezien ik geluid en sfeer érg belangrijk vind, lijkt het me dé game om mee te startenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:18 schreef H.Flick het volgende:
God of War heb je een hele goede aan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |