Je las het verkeerd, ze droegen ieder 340 kilo makeup, en die zeug was 344 kilo schoon aan de haak.quote:Op maandag 9 januari 2006 15:10 schreef tonks het volgende:
Wow ze is in het verhaal 4 kilo aangekomen!
Had een foto gemaakt, nu is het ongeloofwaardig.quote:Op maandag 9 januari 2006 15:12 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Je las het verkeerd, ze droegen ieder 340 kilo makeup, en die zeug was 344 kilo schoon aan de haak.
Geweld hoeft niet altijd zinloos te zijn, ik had haar graag een holpeut verkocht.quote:Op maandag 9 januari 2006 15:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mooie actie
Lik m'n aars, staatsmongool. Ik ben gewoon Haarlems, dit is hoe ik lul, wen eraan.quote:Op maandag 9 januari 2006 15:15 schreef Vipers het volgende:
Dude, praat er eens over met een psychiater.
Je hebt wat te zeggen over deze BrEeZaH sletjes, maar jouw vocabulaire is nou ook niet bepaald hoogstaand.
Had geen digitale camera bij me. Bovendien had ik dan een groothoek lens nodig gehad. Wellicht dat er op de Google satteliet foto's omstreeks half 2 wel iets te zien was.quote:Op maandag 9 januari 2006 15:15 schreef Revelation het volgende:
Had een foto gemaakt, nu is het ongeloofwaardig.
Sinds wanneer zijn er ringtones met geur?quote:DIE STINKENDE KUT RINGTONES GEWOON ZWAAR KLOTE ZIJN EN JE EEN STEVIGE KOPPIJN GEVEN
Ik was altijd al een ster qua inschatten op school. Kan er ook niks aan doen dat die waardes erg dicht bij elkaar lopen.quote:Op maandag 9 januari 2006 15:16 schreef sr_firewire het volgende:
Wat heb jij met het getal 300 ? 3xx in make up 3xx in kilo's
Die ringtones zelf niet zozeer, de mensen die ze gebruiken stinken wel.quote:Op maandag 9 januari 2006 15:18 schreef Geesoes het volgende:
Sinds wanneer zijn er ringtones met geur?
We zijn niet allemaal zo triest als jij hoor.quote:Op maandag 9 januari 2006 15:19 schreef Duiveltja het volgende:
En nu ben je gefrustreerd omdat ze jou niet zagen staan.![]()
Bel het Guiness Book of Records ! Dat is nog nooit gepresteerd ! Misschien krijg je nog wat inkomen hierdoor op je maandelijkse uitkering.quote:Op maandag 9 januari 2006 15:18 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Ik was altijd al een ster qua inschatten op school. Kan er ook niks aan doen dat die waardes erg dicht bij elkaar lopen.
In totaal met makeup was die zeug dus 684 kilo.
quote:Op maandag 9 januari 2006 15:15 schreef Vipers het volgende:
Dude, praat er eens over met een psychiater.
Je hebt wat te zeggen over deze BrEeZaH sletjes, maar jouw vocabulaire is nou ook niet bepaald hoogstaand.
I rest my case.quote:Op maandag 9 januari 2006 15:16 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Lik m'n aars, staatsmongool. Ik ben gewoon Haarlems, dit is hoe ik lul, wen eraan.
quote:Op maandag 9 januari 2006 15:21 schreef sr_firewire het volgende:
Bel het Guiness Book of Records ! Dat is nog nooit gepresteerd ! Misschien krijg je nog wat inkomen hierdoor op je maandelijkse uitkering.
Ja ga jij maar eens lekker uitrusten. Je hebt het wel nodig geloof ik.quote:Op maandag 9 januari 2006 15:21 schreef Vipers het volgende:
I rest my case.
Ga je maar lekker druk maken om die sletjes![]()
Ik was ook helemaal niet pissig, ik heb een top dag gehad juist!quote:Op maandag 9 januari 2006 15:25 schreef Klonk het volgende:
kan er ook een vertaling komen zonderr scheld en dikgedrukte woorden, dan snapt de normale mensch ook waar dit om gaat
Dus woog ze zelf maar 4 kilo?quote:Op maandag 9 januari 2006 15:12 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Je las het verkeerd, ze droegen ieder 340 kilo makeup, en die zeug was 344 kilo schoon aan de haak.
Optellen... optellen en vooral niet aftrekken.quote:Op maandag 9 januari 2006 15:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dus woog ze zelf maar 4 kilo?
quote:Op maandag 9 januari 2006 15:16 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Lik m'n aars, staatsmongool. Ik ben gewoon Haarlems, dit is hoe ik lul, wen eraan.
maar wel bellenquote:Op maandag 9 januari 2006 15:47 schreef mrkanarie het volgende:
Ik weet niet waar het heen moet met de toekomst. Over een 20 jaar staan in elke winkel van die breezers achter de kassa die niet eens kunnen tellen.
quote:Op maandag 9 januari 2006 15:17 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Had geen digitale camera bij me. Bovendien had ik dan een groothoek lens nodig gehad. Wellicht dat er op de Google satteliet foto's omstreeks half 2 wel iets te zien was.
Volgens mij cirkelde er sowieso wat sattelieten en planeten om dat wijf heen, zo dik was ze.
Of spellen. Jemig, heb je wel eens gezien wat die mensen als "tekst" verstaan?quote:Op maandag 9 januari 2006 15:47 schreef mrkanarie het volgende:
Ik weet niet waar het heen moet met de toekomst. Over een 20 jaar staan in elke winkel van die breezers achter de kassa die niet eens kunnen tellen.
O-P-T-E-L-L-E-N....quote:Op maandag 9 januari 2006 15:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dus woog ze zelf maar 4 kilo?
Very interesting... Drizzt_DoUrden leest Breezah en denkt meteen aan aftrekken. Vertel eens over je jeugd...quote:Op maandag 9 januari 2006 16:16 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
O-P-T-E-L-L-E-N....
Jezus man, breezah zeker????
Dit heb je gemeten? een zeug van 4 kilo is niet echt een vette zeug...quote:Op maandag 9 januari 2006 15:12 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Flames vind ik nooit zo erg, wel funny zelfs, maar pure domheid irriteerd me na al die jaren nog altijd. Ik ga op die 4 kilo niet meer in, ik heb er geen kracht meer voor.quote:Op maandag 9 januari 2006 16:29 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Dit heb je gemeten? een zeug van 4 kilo is niet echt een vette zeug...
wedden dat die breezah uit de randstad kwam.....hier in emmen hebben we alleen boerinnen enzooiquote:Op maandag 9 januari 2006 15:09 schreef MiRRoRMaN het volgende:lang geblaat enzo
ben je dóm of doe je alleen maar zo.....tuurlijk zagen ze hem niet staan, zoort zoekt soort....zeug zoekt beer...je ziet een baviaan toch ook niet met een koe wippe?quote:Op maandag 9 januari 2006 15:19 schreef Duiveltja het volgende:
En nu ben je gefrustreerd omdat ze jou niet zagen staan.![]()
Interpunctie? Misschien ook te moeileijk voor jouquote:Op maandag 9 januari 2006 16:50 schreef Tasma het volgende:
en jij irriteerd je daar zo erg aan? loop dan weg ofzoneem een andere halte?
hoevaak gebruik jij het woord 'kut' wel niet, als deze post je normale taalgebruik is..
fatsoenlijk hoofdlettergebruik? interpunctie? te moeilijk allicht![]()
je bent net zo irritant als de mensen waar je het over hebt, alleen voor andere doelgroepen![]()
dus, feest maar mooi mee met die breezer mensen, je bent zelf net zo maf![]()
Ben bang van niet! Ze had daarnaast nog eens een boeren-accent ook!!!!quote:Op maandag 9 januari 2006 16:44 schreef cyberbull het volgende:
wedden dat die breezah uit de randstad kwam.....hier in emmen hebben we alleen boerinnen enzooi
En dan begin jij over spelfouten.quote:Op maandag 9 januari 2006 17:02 schreef MrManiak het volgende:
Interpunctie? Misschien ook te moeileijk moeilijk voor jou![]()
![]()
.
Maar Mirrorgast, waar erger je je aan man? Jemig jeemig, doe normaal en stop met het onnodig voldumpen van beledigende quotes op het Fok!-forum, en ga iemand anders er eme ermee irriteren, maar niet de '"lezer van de fatsoenlijke krant"![]()
Laat me raden.... ze neuken jou met 3 grootgeschapen negers in de reet voordat je s'ochtends gaat rond tippelen onder de van brienenoord-brug?quote:Op maandag 9 januari 2006 17:25 schreef 2QT2BSTR8 het volgende:
Laat me raden ... ze scheren jou eerst helemaal voor je losgelaten wordt 's morgens en daarna word je schoongespoten met een brandslang?
Vertel eens, slaapt dat lekker op zo'n schommelende vrachtautoband?
In welke aflevering over "probleemwijken" hadden we jou kunnen zien?
Tip: buiten de door jou genoemde "ringtone converters" zijn er ook woordenboeken te vinden op internet.
quote:Op maandag 9 januari 2006 16:50 schreef Tasma het volgende:
hoevaak gebruik jij het woord 'kut' wel niet, als deze post je normale taalgebruik is..
je bent net zo irritant als de mensen waar je het over hebt, alleen voor andere doelgroepen![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 15:10 schreef tonks het volgende:
Wow ze is in het verhaal 4 kilo aangekomen!
Interpunctie is het gebruik van punten, dus geen spelfouten.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:14 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
En dan begin jij over spelfouten.
Bovendien: Als je schijt is het ook bruin en slinks is al helemaal niet beter.
![]()
Normaal doe ik dit niet, maar je zou iets aan je grammatica moeten doen. Ten eerste is "irriteren" geen werkwoord, en ten tweede is de hij-vorm nog altijd "stam + T".quote:Op maandag 9 januari 2006 16:50 schreef Tasma het volgende:
Punten gebruik ik te over, en Jeemig is met twee e's. Maar weer even ontopic over je vriendin op het station vanmiddag....quote:Op maandag 9 januari 2006 21:04 schreef MrManiak het volgende:
Interpunctie is het gebruik van punten, dus geen spelfouten.
En Jemig schrijf je met 1 e...![]()
Dank je.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:59 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
MiRRoRMaN !
![]()
![]()
![]()
![]()
Ga door!
zo!watt c o o l!![]()
quote:
Ongelooflijk, twee van de meest irritante taalfouten in een zin die met een kleine letter begint.quote:Op maandag 9 januari 2006 16:50 schreef Tasma het volgende:
en jij irriteerd je daar zo erg aan?
quote:Op maandag 9 januari 2006 15:09 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Jezus Christus, ik moest tegen beter weten in vandaag even op het station wezen, staat daar zo'n kudde BrEeZaH-kutten met 340 kilo makeup op de man vrouw bij de halte elkaar ringtones te evalueren.
Naast het feit dat![]()
![]()
DIE STINKENDE KUT RINGTONES GEWOON ZWAAR KLOTE ZIJN EN JE EEN STEVIGE KOPPIJN GEVEN
![]()
![]()
stonden ze ook nog "vet heftige" blegeropmerkingen erbij te maken.
Er stond dus 1 DIKKE VETTE TREKZEUG BrEeZaH-KUT (Ja die bestaan dus kennelijk ook, BreEzAH sletten van boven de 344 kilo) bij die de hele tijd riep "Oh jaaaa die is FUCKING cool, die is FUCKING vet man." Mensen mensen wat klinkt dat stumperig zeg, het woordje fucking in zinnen gebruiken in het Nederlands. En als ze dat nou 1 keer zei per ringtone, nee 388 keer bij elke ringtone was wat haar betreft nog niet genoeg, en na elke 2 woorden fucking fucking....
Wat een dom irritant kutwijf, en zoiets leert dan op school, voor wat? groepsverkrachtingen gangbang-expert? Zeug zijn 1-1? Ringtone evalueerder?
Daarnaast KOCHTEN die mutsen ook nog die ringtones van 1,50 euri per stuk, terwijl de ringtone converters OVERAL over het hele internet verspreid staan als een uitgebroken Ebola-plaag....
En dan te bedenken als er zo'n scooter-Marokkaantje over zo'n dikke trekzeug BrEeZaH heen moet, dat is gewoon VETSTEKEN man. Was jij, de lezer, die dikke ringtone zeug op Emmen centraal rond een uurtje of half 2? Gefeliciteerd, je ZUIGT DIKKE PAARDELUL, BrEeZaH ZEUG. Ga eens dood!
![]()
Ja, ik moest je moeder uitlaten....quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:04 schreef AltamirA het volgende:
je mocht voor het eerst in 5 jaar de kelder uit?
stoehoer!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:02 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Ja, ik moest je moeder uitlaten....
blanke neger zekerquote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:07 schreef KreKkeR het volgende:
Wat is een blegeropmerking en wat is een euri
Die komma hoort daar niet.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:49 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Punten gebruik ik te over, en Jeemig is met twee e's. Maar weer even ontopic over je vriendin op het station vanmiddag....
Bevalt het vetsteken een beetje?
![]()
Ik ben Haarlemmer, dus ik schijn ABN te spreken. (Ja ja woon nu al een jaar of 7 in Emmen of zow.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:26 schreef switchboy het volgende:
Die komma hoort daar niet.![]()
Maar dat geeft niet, want de komma is het meest misbruikte leesteken.
Dus er kan nog makkelijk wat misbruik bij.![]()
Die hopeloze discussies over het gebruik van ABN ook altijd.![]()
Je kent het gevoelquote:Op maandag 9 januari 2006 20:19 schreef Maikuuul het volgende:
Je bent gewoon gerfrustreerd dat je ze niet mocht neuken
Ik weet zeker dat we, met een beetje moeite, uit kunnen komen bij of het Zuid Laren Cartel, of bij MC Frikandel en Dikke Rat.quote:
Dit vind ik toch wel een van de beste KLB topics qua verwoordingen die ik ooit meegemaakt hebquote:Op maandag 9 januari 2006 15:09 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Jezus Christus, ik moest tegen beter weten in vandaag even op het station wezen, staat daar zo'n kudde BrEeZaH-kutten met 340 kilo makeup op de man vrouw bij de halte elkaar ringtones te evalueren.
Naast het feit dat![]()
![]()
DIE STINKENDE KUT RINGTONES GEWOON ZWAAR KLOTE ZIJN EN JE EEN STEVIGE KOPPIJN GEVEN
![]()
![]()
stonden ze ook nog "vet heftige" blegeropmerkingen erbij te maken.
Er stond dus 1 DIKKE VETTE TREKZEUG BrEeZaH-KUT (Ja die bestaan dus kennelijk ook, BreEzAH sletten van boven de 344 kilo) bij die de hele tijd riep "Oh jaaaa die is FUCKING cool, die is FUCKING vet man." Mensen mensen wat klinkt dat stumperig zeg, het woordje fucking in zinnen gebruiken in het Nederlands. En als ze dat nou 1 keer zei per ringtone, nee 388 keer bij elke ringtone was wat haar betreft nog niet genoeg, en na elke 2 woorden fucking fucking....
Wat een dom irritant kutwijf, en zoiets leert dan op school, voor wat? groepsverkrachtingen gangbang-expert? Zeug zijn 1-1? Ringtone evalueerder?
Daarnaast KOCHTEN die mutsen ook nog die ringtones van 1,50 euri per stuk, terwijl de ringtone converters OVERAL over het hele internet verspreid staan als een uitgebroken Ebola-plaag....
En dan te bedenken als er zo'n scooter-Marokkaantje over zo'n dikke trekzeug BrEeZaH heen moet, dat is gewoon VETSTEKEN man. Was jij, de lezer, die dikke ringtone zeug op Emmen centraal rond een uurtje of half 2? Gefeliciteerd, je ZUIGT DIKKE PAARDELUL, BrEeZaH ZEUG. Ga eens dood!
![]()
Tsja Ralph, we kunnen niet allemaal in het extreem coole Oudekerk aan de Amstel wonen!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:32 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat we, met een beetje moeite, uit kunnen komen bij of het Zuid Laren Cartel, of bij MC Frikandel en Dikke Rat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |