*interesse heeft*quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:38 schreef ijsmeis het volgende:
Ja hoi!
Ik heb er ook nog een paar liggen van een vorige ipodsokken inkoopactie.
Ik wil er ook wel 1!quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb wel alleen nog maar de groene en de lichtblauwe.
Ik wil trouwens de blauwe, toch maar beslotenquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:14 schreef ijsmeis het volgende:
Ja, ik regel met jou alvast die groene.
Want ik heb namelijk 2 groene (ik doe de mijne ook wel weg) en een lichtblauwe dus.
Ik ga nu een mailtje terug sturen.
is aangekomen! ze is er erg blij mee! bedanktquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:37 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Heb vanmiddag de roze(TheFrankey) en de oranje(Jape) op de bus gedaan, dus die zullen morgen wel aankomen
Geeft niksquote:Op donderdag 12 januari 2006 17:26 schreef MMaRsu het volgende:
ijsmeis, ik haak af, want k kan op dit moment geen geld overmaken ( ookal heb k wel geld)
Sorry
Ik zag je mail, en mail morgen terug. Moet namelijk nog even kijken of ik het geld kan missenquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Geeft niks!
En clumsy_clown, ik heb je gemaild.
Al je zelf een pak sokken hebt gekocht lijkt mequote:Op donderdag 12 januari 2006 23:32 schreef outcast_within het volgende:
dit is echt tof die hele ipod sokken handel. wanneer komt het volgende animo topic:D
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |