Oeh oeh oeh!quote:Op maandag 9 januari 2006 19:43 schreef Mr._T-Rex het volgende:
En paars is zo goed als verkocht aan J.A.N.A
Ik heb nog Oranje en Roze, wie maakt me los
Ik wacht wel af dan. Kick even het topic omhoog of mail me als ik hem kan hebben danquote:Op maandag 9 januari 2006 20:30 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Roze verkocht aan TheFrankey
@Clumsy_clown: ik wil je graag de laatste verkopen, maar jape en SinCerLy waren er eerder bij. als zij niet meer reageren issie voor jou
Ik ga hem om m'n telefoon gebruiken. Dat kreng lijkt elke mogelijkheid om een krasje te krijgen aan te pakken. Daar issie me net iets te nieuw voor.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:04 schreef De-oneven-2 het volgende:
Bang dat je iPod het koud krijgt, of zo?
ik ken het bij mijn nog geen week oude ipod nano, dat kreng van mij pakt ook elke kans aan terwijl ik hem zo lief behandel, netjes in z'n ipod bedje stop en hem OVERAL mee naar toe neem, en zo word je nou bedanktquote:Op maandag 9 januari 2006 21:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ga hem om m'n telefoon gebruiken. Dat kreng lijkt elke mogelijkheid om een krasje te krijgen aan te pakken. Daar issie me net iets te nieuw voor.
Ik wil de oranje welquote:Op maandag 9 januari 2006 20:30 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Roze verkocht aan TheFrankey
@Clumsy_clown: ik wil je graag de laatste verkopen, maar jape en SinCerLy waren er eerder bij. als zij niet meer reageren issie voor jou
tnx!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:37 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Heb vanmiddag de roze(TheFrankey) en de oranje(Jape) op de bus gedaan, dus die zullen morgen wel aankomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |