Je moet idd flink mazzel hebben, maar ook je oren flink open houden. Persoonlijk heb ik niet lang gezocht naar een kamer, om eerlijk te zijn een weekje (was ook iets impulsiefs van "Nu wil ik uit huis).quote:
http://www.zeelandnet.nl/prikbord2/index.php?id=87quote:Op donderdag 21 september 2006 02:42 schreef Poit- het volgende:
Ik ben nog steeds op zoek naar iets in Middelburg of eventueel Vlissingen... wbv schiet echt niet op hier en particulier is ook vrij weinig te vinden. Budget is max 400 per maand.
Een kamer is totaal iets anders dan een hele woning..quote:Op donderdag 21 september 2006 01:50 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Je moet idd flink mazzel hebben, maar ook je oren flink open houden. Persoonlijk heb ik niet lang gezocht naar een kamer, om eerlijk te zijn een weekje (was ook iets impulsiefs van "Nu wil ik uit huis).
Hoezo lastig een kamer vinden in A'dam? Alhoewel ik destijds gewoon mazzel had waarin er tig containerwoningen werden gebouwd. Nu zijn ze volgens mij wel allemaal bezet. Geen verzameladvertenties, maar 1 uit, 1 in. Hier kun je wat meer vinden: Keetwoningen Wenckebachweg e.a. in A'dam [Deel 4] .
Eerste kamer=containerwoning. 1 keer een kijkavondje (allereerste ooit, was onderhuur), mocht paar dagen later al intrekken. Onderhuur was niks voor mij, aangezien ik een hoop kosten mis liep (huursubsidie, stufi uitwonend,etc). Dus 2tal maanden later doorverhuisd naar een andere container in Oud-Zuid. Groter, eigen balkonnetje, huursubsidie, inschrijving gemeente, stufi verhoging, zelfstandig dus eigen badkamertje met douche, wasbak, wc en keukenaanrechtje. Wel was het destijds handig om je in te schrijven op studentenwoningweb.nl.
True, was meer gericht op de studentquote:Op donderdag 21 september 2006 09:07 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Een kamer is totaal iets anders dan een hele woning..
Ben geen student en heb geen zin om douche/wc's/woonkamer te delen met anderen...quote:Op donderdag 21 september 2006 08:13 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
http://www.zeelandnet.nl/prikbord2/index.php?id=87
![]()
quote:Op woensdag 27 september 2006 23:02 schreef Hayden3690 het volgende:
Hoi!
Ik (19,v) ben op zoek naar 2 mensen die samen met mij een woning willen huren in (centrum) van Amsterdam!
Ik mail nog. Heb je wel al wat gevonden danquote:Op woensdag 27 september 2006 23:02 schreef Hayden3690 het volgende:
Hoi!
Ik (19,v) ben op zoek naar 2 mensen die samen met mij een woning willen huren in (centrum) van Amsterdam!
Ik ben op zoek naar een appartement omdat dit fijner, ruimer woont dan alleen een kamer, en het geeft je natuurlijk meer vrijheid.
De sfeer moet relaxt worden, onderling goed met elkaar om kunnen gaan is natuurlijk wel een pré![]()
De kosten kunnen we dan met z'n drieen delen, samen met eenmalig de borg. Ik streef naar een huur van ongeveer max. ¤375,- per maand.
Ben je op zoek, niet ouder dan 22, een beetje cultureel verantwoord, gezellig en vooral geinteresseerd,
pm me of mail dan naar mingster87@hotmail.com
(oja, en je moet geen bezwaar hebben tegen de komst van een huiskat;) )
Groetjes X
Ik weet niet of iemand na deze post nog geīnteresseerd is.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:37 schreef SuperFruitig het volgende:
We zoeken met spoed een huisgenote voor bij ons in het brakke studentenhuis. Wij zijn tof en hebben verder een grote hoop bagger te versmeaden. Kamert is 16vierkante meter groot en je betaald de ronduit belachelijke afzetprijs van 290euro's inclusief gas licht en waterOw en het is in EINDHOVEN!
Gegroet! Fruit!
Zelfspot en humor is een essentieel onderdeel van ons huishouden.quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:37 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik weet niet of iemand na deze post nog geīnteresseerd is.
Dat je wat bent?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:10 schreef surrealm het volgende:
*bump*
die paar vastgoed makelaars waarmee ik in contact was, vinden het allemaal niet tof dat ik self-employed ben...
kan een particulier mij aan woonruimte helpen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |