Ik huur de woning via een woningbemiddelaar in Haarlem. Je kunt je uiteraard inschrijven op dit adres en huursubsidie aanvragen. Ik ontvang maandelijks zo'n 110,- Dat maakt het een stuk draaglijker. Wel heb je hier een parkeervergunning nodig (65,- per jaar), en anders parkeer je 300 meter verderop gratis.
Ik betaal op dit moment ¤ 415 euro inclusief. Bij de volgende bewoner gaat de huur omhoog naar ongeveer ¤ 435,-
Als je hierin trek moet je rekenen op:
¤ 435 + 19% BTW bemiddelingskosten (niet ontkoombaar)
¤ 435,- huur
¤ 435 borg
¤ 35,- inschrijfgeld
Daarnaast vraag ik nog een redelijke overnamesom voor onderstaande spullen van nog geen 10 maanden oud:
- Kliklaminaat;
- Kledingkast;
- Ladenkast;
- Schappen;
- Plafonventilator;
- Tafeltje plus 2 stoelen;
- Wat klein meubilair;
- Koelkast;
- Luxe 2 persoons slaapbank twv ¤ 450,-;
Verder is de studio volledig opgeknapt met nieuwe gordijnen, toilet, nieuwe bovenkastjes in de keuken en alles is mooi egaal geschilderd. Kijk maar eens hoe het er eerst uitzag... Ik heb de keus alles mee te nemen en te demonteren, maar daar heb ik eigenlijk heel geen zin in. Als ik 500 euro krijg voor het bovenstaande, laat ik alles lekker staan en scheelt dat een hoop moeite voor de volgende bewoner.
De kamer is 4.90 x 5.90 ( 28.90 m2) De keuken neemt hier zo'n 1.5 m2 van in beslag en de doucheruimte iets meer (82cm x 220cm). Bijgevoegd vindt je in ieder geval wat foto's voor een impressie. Noemenswaardig is het feit dat ik hier zelf pas vanaf september 2005 in zit. Vrijwel alles is zgan dus.
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.