quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:27 schreef Sosa het volgende:
Woonruimte in Arnhem gezocht! Moet zelfstandig zijn, dus eigen k/d/t.
Liefst in centrum, tot 500,-
wie?
Don't we all want an aai over 't bolleke?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 10:00 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Misschien wou diegene graag een aai over zijn of haar bolletje?![]()
Toktoktok!quote:
Why can't we all just get an aai over 't bolleke?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:26 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Don't we all want an aai over 't bolleke?
Ik zoek ook nog steeds in Alkmaarquote:Op maandag 28 augustus 2006 18:29 schreef eileenvs het volgende:
En nog steeds woonruimte in Alkmaar gezocht!
Iemand?
Waarom niet Haarlem?quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:29 schreef eileenvs het volgende:
En nog steeds woonruimte in Alkmaar gezocht!
Iemand?
sssssssssssstquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:29 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
iets te huur dan?(met badkamerrekje zeker?
)
macht nichts....quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:47 schreef MdMa98 het volgende:
Erg mooi maar jammer van de hoge prijs.. betaal hier hetzelfde voor een eengezingswoning.. als ik wat meer inkomen had en nog dieselde had ik zeker interresse:P toch bedankt sosa!
Verlaagd in prijs van 84.500 naar 79.500.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:59 schreef Isegrim het volgende:
Ik zie vooral huur hier, dus ik weet niet of dit ook mag, maar mijn appartementje in Leeuwarden staat te koop: Funda.
Het is één ruimte, maar het slaapgedeelte is eventueel gemakkelijk af te sluiten.
Linken naar Funda wil geloof ik niet. Zoek op specifiek adres en dan Aggemastate 167 te Leeuwarden.quote:Op donderdag 7 september 2006 07:43 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Verlaagd in prijs van 84.500 naar 79.500.
Ben nog steeds op zoek naar iets soortgelijks, maar dan voor minder geld, ben nl net 22 en krijg hierop nog geen huursubsidie waardoor het wel heel erg duur wordt voor me.quote:Op woensdag 13 september 2006 01:54 schreef floopzz het volgende:
Ik heb een studio te huur dicht tegen het centrum van Eindhoven aan (5 minuten fietsen van stratumseind af). Woon/slaapkamer van ca. 25 m2, tuintje van ook ca. 25 m2, eigen keulen/douche/toilet, dus huursubsidie mogelijk, maakt het betaalbaar!
Kijk ook op kamernet, Franciscus Sonniusstraat te Eindhoven.
Studio komt vrij per 1 oktober, huurprijs 450 excl.
Ik denk dat je dat niet gaat lukken voor veel minder geld, en al helemaal niet in het centrum van Eindhoven. Maar succes! (heb je geloof ik net mail gestuurdquote:Op zondag 17 september 2006 10:22 schreef Ingridh007 het volgende:
[..]
Ben nog steeds op zoek naar iets soortgelijks, maar dan voor minder geld, ben nl net 22 en krijg hierop nog geen huursubsidie waardoor het wel heel erg duur wordt voor me.
Succesquote:Op maandag 18 september 2006 12:46 schreef DaisyDuke het volgende:
Wegens een langdurige verandering in werksituatie zoek ik:
Woonruimte in AMSTERDAM
* Op fietsafstand van het centrum
* Het liefst zelfstandig. Dus met eigen d/t/k
* Huur tot +- 500 Euro
deezydoek at hotmail dot com
quote:Op maandag 18 september 2006 14:36 schreef DaisyDuke het volgende:
Met flink wat hengels en een dosis mazzel moet zou het makkelijk kunnen lukken.
Niet meer nodig!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:10 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik zoek een kamer in Tilburg. Het liefst 15m2 of groter, en niet in een ranzig studentenhuis met 34674 huisgenoten. Ik doe niet aan hospita's. Wie mij kan helpen, krijgt een aai over zijn bolletje.
Mailen is tof, en mijn emailadres staat in mijn profiel.
Ik ook, zelfs voor minder dan dat op 100 m2. Als je van 'buitenaf' komt is zoiets praktisch onmogelijk.quote:Op maandag 18 september 2006 14:36 schreef DaisyDuke het volgende:
Wat een onzin. Heb 3 jaar prima in de Rivierenbuurt gewoond voor een soortgelijke huurprijs. Met flink wat hengels en een dosis mazzel moet het makkelijk kunnen lukken.
Je moet idd flink mazzel hebben, maar ook je oren flink open houden. Persoonlijk heb ik niet lang gezocht naar een kamer, om eerlijk te zijn een weekje (was ook iets impulsiefs van "Nu wil ik uit huis).quote:
http://www.zeelandnet.nl/prikbord2/index.php?id=87quote:Op donderdag 21 september 2006 02:42 schreef Poit- het volgende:
Ik ben nog steeds op zoek naar iets in Middelburg of eventueel Vlissingen... wbv schiet echt niet op hier en particulier is ook vrij weinig te vinden. Budget is max 400 per maand.
Een kamer is totaal iets anders dan een hele woning..quote:Op donderdag 21 september 2006 01:50 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Je moet idd flink mazzel hebben, maar ook je oren flink open houden. Persoonlijk heb ik niet lang gezocht naar een kamer, om eerlijk te zijn een weekje (was ook iets impulsiefs van "Nu wil ik uit huis).
Hoezo lastig een kamer vinden in A'dam? Alhoewel ik destijds gewoon mazzel had waarin er tig containerwoningen werden gebouwd. Nu zijn ze volgens mij wel allemaal bezet. Geen verzameladvertenties, maar 1 uit, 1 in. Hier kun je wat meer vinden: Keetwoningen Wenckebachweg e.a. in A'dam [Deel 4] .
Eerste kamer=containerwoning. 1 keer een kijkavondje (allereerste ooit, was onderhuur), mocht paar dagen later al intrekken. Onderhuur was niks voor mij, aangezien ik een hoop kosten mis liep (huursubsidie, stufi uitwonend,etc). Dus 2tal maanden later doorverhuisd naar een andere container in Oud-Zuid. Groter, eigen balkonnetje, huursubsidie, inschrijving gemeente, stufi verhoging, zelfstandig dus eigen badkamertje met douche, wasbak, wc en keukenaanrechtje. Wel was het destijds handig om je in te schrijven op studentenwoningweb.nl.
True, was meer gericht op de studentquote:Op donderdag 21 september 2006 09:07 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Een kamer is totaal iets anders dan een hele woning..
Ben geen student en heb geen zin om douche/wc's/woonkamer te delen met anderen...quote:Op donderdag 21 september 2006 08:13 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
http://www.zeelandnet.nl/prikbord2/index.php?id=87
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |