Ja, leuk, ff in de gaten houdenquote:Op donderdag 22 juni 2006 13:44 schreef laflauwurhman het volgende:
Nog een keer proberen!
Leuk huisje te koop in Rotterdam, de perfecte woning om te starten.
Voor alle info kun je op www.schieweg.tk kijken
[afbeelding]
Ik ga vanavond het nog even met mijnquote:Op donderdag 22 juni 2006 14:04 schreef laflauwurhman het volgende:
Als je interesse hebt moet je maar ff mailen of bellen. Ik heb nu nog geen makelaar (scheelt weer kosten) maar die ga ik wel inschakelen in een paar dagen.
Neee natuurlijk niet, ik bedoel, als je ff wilt komen kijken ben je van harte welkom!! Koffie, ranja en bier staan klaar!quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik ga vanavond het nog even met mijnbespreken (Duvel), maar we gaan niet binnen 1 of 2 dagen zo'n beslissing nemen hoor
.
Ok, bedankt!quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:19 schreef laflauwurhman het volgende:
[..]
Neee natuurlijk niet, ik bedoel, als je ff wilt komen kijken ben je van harte welkom!! Koffie, ranja en bier staan klaar!![]()
Ik ga dus binnenkort waarschijnlijk werken in Rotterdam, en dit ziet er leuk uit als een leuk (eerste) huisjequote:Op donderdag 22 juni 2006 13:44 schreef laflauwurhman het volgende:
Nog een keer proberen!
[afbeelding]
Ik heb je gemaild!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:34 schreef ToMaSZ het volgende:
Beschikbaar in Centrum Zeist: bovenwoning: 2 verdiepingen (+/- 90m2) met dakterras. 2 slaapkamers en badkamer grenzend aan overloop op de bovenverdieping. Huiskamer, toilet en keuken op 1e verdieping. Kostte mij samen met een huisgenoot altijd 660ex. euro/maand. We gaan per 1 augustus weg daar en de huiseigenaar vroeg of we iemand wisten die erin zou willen (hij heeft geen zin om op zoek te moeten naar een huurder). Staat van de wning is niet briljant, badkamer heeft schimmelplek op de muur en lekkage naar huiskamer als je megalang doucht. Huisbaas zal dit opknappen voordat ie opnieuw verhuurt lijkt me.
Ideale spot als je in Utrecht studeert. Bus rijdt vanaf voor de deur direct naar Utrecht centrum en de uithof. In overleg kan er meubilair achterblijven, scheelt weer in de kosten
Oprit voor 3 auto's midden in het centrum. Winkels en horeca naast de deur.
Mail in profiel als je info wil
Op dit moment erg op zoek naar een huisje in rotterdam, dit zou redelijk aan mijn eisen voldoenquote:Op donderdag 22 juni 2006 13:44 schreef laflauwurhman het volgende:
Nog een keer proberen!
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |